۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

سرپرست فرمانداری ویژه چابهار تغییر کرد

سرپرست جدید فرمانداری ویژه چابهار منصوب شد.
نویسنده: سید امیر حسین عظیمی
کد خبر: ۷۳۰۹۷
سرپرست فرمانداری ویژه چابهار تغییر کرد
به گزارش خبرنگار مانا درچابهاردرمراسمی وباحضور استاندار سیستان وبلوچستان از زحمات بیژن بختیار تقدیر و ایوب درویشی سرپرست جدید فرمانداری ویژه چابهار شد.
استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری چابهار اظهار داشت: چابهار به دلیل موقعیت راهبردی و اتصال به آب های اقیانوسی ظرفیت های مهمی در زمینه کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد.
علی اوسط هاشمی گازرسانی به چابهار، تکمیل طرح توسعه بندر شهید بهشتی، اجرای طرح های کشاورزی و آبرسانی، ساخت فرودگاه بین المللی چابهار و مجتمع پتروشیمی و اجرای طرح های بزرگ و کوچک توسعه را خواستار شد.
در پایان این مراسم ایوب درویشی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری چابهار معرفی و از بیژن بختیار سرپرست سابق قدردانی شد.
پیش از بیژن بختیار،احمد علی موهبتی فرماندار چابهار بود که در 27دی ماه سال گذشته به سمت معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه در استان خراسان رضوی منصوب شد.
از 27دی ماه گذشته تا به امروز بیژن بختیارکه فرماندار شهرستان کنارک بود با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری چابهار فعالیت می کرد.
ایوب درویشی پیش از این مسئولیت فرمانداری نیکشهر، مدیرکل امور اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان و مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری اصفهان را عهده دار بوده است و سابقه فرمانداری شهرهای مهم استان اصفهان از جمله خمینی شهر را نیز در کارنامه خود دارد.
شهرستان چابهار بر اساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
برچسب ها: انتصاب چابهار
ارسال نظرات
آخرین اخبار