۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
فرمانده نیروی دریایی سپاه:

آمریکایی‌ها نمی توانند قدرت بازدارندگی ایران را مهار کنند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها می خواهند به هر طریق ممکن قدرت بازدارندگی ایران را در منطقه خلیج فارس و دریای عمان مهار کنند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۲۹۵۸
آمریکایی‌ها نمی توانند قدرت بازدارندگی ایران را مهار کنند

به گزارش خبرنگار مانا ، سردار دریادارعلی فدوی در گردهمایی پیشکسوتان آماد و پشتیبانی سپاه خوزستان در اهواز با بیان اینکه نیروی دریایی ایران از توان بازدارندگی بالایی برخوردار است گفت: امریکایی ها آرزوی اینکه بتوانند قدرت دریایی ایران را تضعیف و یا مهار کند به گور خواهند برد.
وی افزود: نیروی دریایی سپاه و ارتش به عنوان یک نیروی مقتدر قادر هستند هر تهدیدی را از ناحیه هر قدرت فرامنطقه ای دفع کنند.
دریادار فدوی با بیان اینکه صیانت از آبهای سرزمینی ایران اسلامی وظیفه ذاتی نیروی دریایی سپاه است و اجازه نمی دهد هیچ قدرت خارجی حاکمیت ملی خود را خدشه دار کند خاطر نشان کرد: نیروی دریایی سپاه حافظ صلح و ثبات در منطقه است و برای هیچ یک از کشورهای همسایه تهدیدی به شمار نمی رود.
وی تصریح کرد: افزایش توان دفاعی و موشکی ایران اسلامی علیه هیچ کشوری نیست اظهار داشت: با افزایش سطح آمادگی ها ، باید توان بازدارندگی ایران اسلامی را افزایش داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتقا سطح توان دفاع دریایی و بهره گیری از تجهیزات بومی را از برنامه های نیروی دریایی سپاه بیان کرد و افزود: هم اکنون نیروی دریایی سپاه در بالاترین سطح آمادگی در خلیج فارس و دریای عمان قرار دارد.
دریادار فدوی یادآور شد: روی کار آمدن رئیس جمهوری جدید آمریکا و تهدیدات مکررش علیه ایران هیچ تاثیری در اقتدار نظام اسلامی در جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه ندارد.
وی تهدیدهای امریکایی ها را پوچ و بی ارزش توصیف کرد و عنوان کرد: هیچ نیروی نظامی توان نزدیک شدن به آبهای سرزمینی ایران اسلامی را ندارد.
دریادار فدوی تاکید کرد ایران اسلامی هیچگاه شروع کننده جنگ و درگیری نخواهد بود اما پاسخ متجاوز را محکم و بدون ملاحظه خواهد داد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار