۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
در نزدیکی جزیره خارگ :

مانور مقابله با آلودگی دریایی برگزار شد

رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از برگزاری مانور استانی جستجو و نجات و مقابله با آلودگی دریا، در نزدیکی جزیره خارگ خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۲۹۰۴
مانور مقابله با آلودگی دریایی برگزار شد
به گزارش مانا حسین طالب نژاد  با اشاره به برگزاری مانور استانی جستجو و نجات و مقابله با آلودگی دریا در نزدیکی جزیره خارگ  گفت : بمنظور ارتقای سطح توان نیروهای عملیاتی، مانور استانی جستجو و نجات و مقابله با آلودگی دریایی در شرق جزیره خارگ و در محدوده شرقی اسکله صادرات مواد نفتی " T "با موفقیت برگزار شد.
وی افزود: این مانور که با همکاری ارگانهایی همچون اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، شرکت نفت فلات قاره خارگ، شرکت پایانه های نفتی خارگ، نیروی دریایی سپاه، بسیج، فرماندهی دریابانی جزیره خارگ، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و اداره محیط زیست خارگ برگزار شد، شرکت کنندگان بر اساس سناریو طراحی شده مراحل مانور را به ترتیب و با موفقیت پشت سر گذاشتند.
شایان ذکر است، سالانه همزمان با روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش تردد های دریایی، مانور جستجو و نجات و مقابله با آلودگی دریا در آبهای استحفاظی استان بوشهر، برگزار میشود.
برچسب ها: خارگ مانور
ارسال نظرات
آخرین اخبار