۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

نیروی دریایی ارتش نیرو جذب می‌کند

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش درسه بخش نیروی انسانی جذب می کند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۲۸۸۹
نیروی دریایی ارتش نیرو جذب می‌کند
به گزارش مانا، امیر دریادار دوم شهرام ایرانی در حاشیه آیین افتتاح دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش در گرگان گفت: مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا به دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نظریه بازگشت به دریا را مطرح کردند و در این باره تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در طی سال، در سه بخش جذب نیروی انسانی انجام می پذیرد، افزود: در بخش افسری محصلان در طی چهار سال در دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر در پنج رشته تحصیلی و در دو  مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش می‎بینند.
دریاداردوم ایرانی با بیان اینکه جذب نیروی افسری در طی سال دو بار انجام می‎شود، تاکید کرد: در بحث افسری و در قالب فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته‎های خاص که مدنظر نیروی دریایی است مانند آی.تی، حقوق و عمران از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‎های کشور نیرو جذب می‎شود.
وی تاکید کرد: افسران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در پنج رشته عرشه ( ناوبری و فرماندهی کشتی)، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و الکترونیک، تفنگ‎داری و آماد دریایی در دانشگاه امام خمینی (ره) نوشهر آموزش می‎بینند.
معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جذب نیروی انسانی در بخش درجه‎داری ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در سال این مهم دو مرتبه اتفاق می‎افتد و افرادی که در این بخش جذب می‎شوند در 27 تخصص آموزش می‎بینند.
دریاداردوم ایرانی با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب کارمندی نیز در طی سال یک‌بار نیرو جذب می‎کند، تصریح کرد: در حال حاضر 11 استان کشور فاقد دفتر نمایندگی استخدام نیروی دریایی راهبردی هستند.
وی یادآور شد: در استان‎های تهران، مرکزی، سمنان، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، کردستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، اصفهان، فارس، لرستان و استان‎های خراسان شمالی و رضوی دفتر نمایندگی ما دایر است.
معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در تمامی دفاتر کشور تبلیغات برای استخدام انجام می‎شود و براساس ابلاغیه‎ای مسیر استخدامی پیش گرفته می‎شود و آزمون‎هایی مانند تندرستی، بهداشت درمانی، فیزیک بدنی، مصاحبه تخصصی، علمی و عقیدتی از متقاضیان ورود به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گرفته می‎شود.
دریاداردوم ایرانی گفت: ناوگان‎ شمال نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران حفظ و حراست از منافع نظام جمهوری اسلامی ایران در 20 درصد آب‎های دریای خزر و ناوگان‎ جنوبی کشور در محدوده از شرق تنگه هرمز تا نوار 10 درصد شمالی اقیانوس هند را تحت حوزه ماموریتی خود دارد.
وی با بیان اینکه سواحل مکران از اولویت‎های ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی است، افزود: در آب‎های خزر و شمال کشور از افرادی استفاده می شود که تجربه اقیانوس را داشته باشند.
معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استان گلستان هشت شهید نیروی دریایی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند، اظهار داشت: بخشی از این شهدا در ناوشکن های سهند و جوشن حضور داشتند و در مقابله رویارویی با شیطان بزرگ و استکبار جهانی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
برچسب ها: نیروی دریایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار