۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

خلیج فارس در استان بوشهر مواج می شود/تردد دریایی ممنوع

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: به تدریج سرعت وزش باد های شمال غربی بر روی دریا افزایش یافته و خلیج فارس در استان بوشهر به تدریج مواج می شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۲۸۰۶
خلیج فارس در استان بوشهر مواج می شود/تردد دریایی ممنوعبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، نادر شفیع خدایی با اشاره به متلاطم شدن خلیج فارس در استان بوشهر اظهار داشت: از اواخر وقت امروز با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی، خلیج فارس طی امروز دوشنبه و سه شنبه مواج و متلاطم است که دریانوردان بوشهری باید از تردد غیرضرور در دریا اجتناب کنند.
وی افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی دریانوردان در صورت تردد باید به رعایت نکات ایمنی دریایی توجه داشته باشند.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: به سبب وزش باد شدید روی مناطق مستعد ایجاد گردوخاک، کاهش دید افقی وکیفیت هوا طی روزهای دوشنبه و سه شنبه دور از انتظار نیست.
شفیع خدایی افزود: با توجه به تداوم وزش باد در روزهای آینده پیش بینی می شود فردا سراسر سواحل استان مواج باشد و روز سه شنبه تا پنج شنبه به تناوب سواحل مرکزی و جنوبی استان متلاطم خواهد بود. 
وی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و از اواخر وقت امروز وزش باد در برخی نقاط همراه با گردوخاک پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی با سرعت 10 تا 30 کیلومتر و از امشب 16 تا 42 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.
شفیع خدایی ادامه داد: از اواخر وقت امروز ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر و از بامداد فردا 90 تا 150 سانتی متر پیش بینی می شود.
برچسب ها: مواج بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار