۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

کاهش چشمگیر هزینه ها با دیجیتالی شدن کشتیرانی مرسک

دیجیتالی شدن سیستم ها در شرکت کشتیرانی مرسک - بزرگترین ناوگان حمل و نقل کانتینری جهان- که در مرحله آزمایشی خود به سر می برد، کاهش چشمگیر هزینه های اجرایی را در این شرکت سبب می شود.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۷۲۶۸۵
کاهش چشمگیر هزینه ها با دیجیتالی شدن کشتیرانی مرسک
به گزارش گروه بین الملل مانا، موفقیت سفر آزمایشی یک فروند کشتی در مسیر اروپا به ساحل شرقی آمریکا که تماما از طریق دیجیتالی شدن کارها انجام شد منجر به  تصمیم مقامات شرکت کشتیرانی مرسک مبنی بر تعمیم این اقدام در دیگر بخشهای این شرکت شد.
بر اساس این گزارش، مدیر بخش بازرگانی شرکت مرسک اظهار داشت: جا به جایی یک کانتینر از یک نقطه از دنیا به نقطه دیگری نیازمند انجام بسیاری از مراحل است و دیجیتالی کردن سیستم کار، بخش اعظمی از پیچیدگی ها در این کار را حذف می کند.
شرکت کشتیرانی مرسک همچنین در صدد دیجیتالی کردن تمامی مراحل از ابتدا تا انتهای عملیات گرفتن بار و تحویل آن در این شرکت و ایجاد یک شبکه بزرگ جهانی در این راستا است.
این گزارش ادامه داد: در حال حاضر 200 مرحله در حمل و نقل از قابلیت دیجیتالی شدن برخوردار هستند.
شایان ذکر است پیش از این شرکت مرسک تمامی 270 هزار کانتینر یخچالی خود را به سیستم GPS مجهز کرده بود که این شرکت را از مکان دقیق کانتینر به علاوه دما و رطوبت داخل کانتینر و بروز هرگونه اشکال فنی در کانتینر مطلع می کند. این سیستم به زودی از سوی شرکت مرسک در اختیار مشتریان این شرکت قرار می گیرد تا از وضعیت بار ارسالی خود اطلاع کافی در اختیار داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار