۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
احمد مرادی:

زیاده خواهان به دنبال سواحل جاسک و پارسیان هستند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی زیاده خواهان به دنبال دستیابی به پارسیان و جاسک هستند.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۷۲۴۰۷
زیاده خواهان به دنبال سواحل جاسک و پارسیان هستندبه گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، احمد مرادی در نشست تخصصی راهکارهای توسعه هرمزگان با فعالین سیاسی و علمی استان که در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: توسعه هرمزگان باید با همدلی و از طریق برگزاری نشست های تخصصی در پیش گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه این نشست فارغ از دیدگاه های سیاسی برگزار شده و ادامه می یابد، افزود: نبود نیروهای هرمزگانی در سطوح مختلف ملی، یکی از ضعف هایی است که باید برای آن تلاش کنیم.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دریا به عنوان یک ظرفیت بزرگ، می تواند محور توسعه هرمزگان باشد اما تاکنون کمترین استفاده را از آن کرده ایم.
مرادی تاکید کرد: در ارتباط با دریا، فعالیت های تجاری، صیادی، گردشگری و ... در سطح هرمزگان امکان پذیر بوده که متاسفانه از آن غفلت شده است.
این نماینده مجلس گفت: متاسفانه آمارهای کذب درباره میزان اشتغال در استان ارایه می شود، در حالی که بهره گیری از ظرفیت های موجود می تواند در ایجاد اشتغال پایدار تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی ادامه داد: برخی زیاده خواهان به دنبال منافعی هستند که دستیابی به سواحل غربی و شرقی استان، یعنی پارسیان و جاسک را هدفگذاری کرده اند.
مرادی اضافه کرد: مردم این استان در برابر هرگونه دست درازی به خاک هرمزگان می ایستند و ما نیز به عنوان نمایندگان آنها در قبال این زیاده خواهی ها موضع مشخص داریم.
وی با اشاره به برخی تلاش های بیهوده برای دستیابی به بخش ساحلی شهرستان پارسیان، خاطرنشان کرد: مطمئنا بعد از انتخابات ریاست جمهوری، تلاش برای گرفتن کل پارسیان علنی می شود، اما در مقابل آن خواهیم ایستاد و از حق خود دفاع می کنیم.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضعف های مدیریتی در مناطق آزاد قشم و کیش، تصریح کرد: هرمزگانی ها هیچ احساس تعلقی به کیش نداشته و آن را جزو استان خودشان نمی دانند، زیرا از بکارگیری نیروهای بومی در مدیریت این منطقه غفلت شده است.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معاون اول رییس جمهور در پاسخ به نامه مجمع نمایندگان هرمزگان به مدیریت مناظق آزاد هرمزگان تاکید کرده که بکارگیری نیروهای بومی در این مناطق، خواسته زیادی نیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار