۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

خدمات گردشگری جزیره قشم در انحصار واحدهای مجاز

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مشکلات حوزه گردشگری جزیره قشم تا قبل از آغاز تعطیلات نوروزی در نشست‌های تخصصی بررسی و رفع می‌شود.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۷۲۳۷۳
خدمات گردشگری جزیره قشم در انحصار واحدهای مجاز
به گزارش مانا، سید محمد امین جعفری حسینی در نشست با مدیر عاملان جامعه هتلداران، آژانس داران و راهنمایان گردشگری اظهار کرد: اهمیت ساماندهی فعالان این حوزه به عنوان سفیران گردشگری قشم یک ضرورت است.
وی افزود: با ساماندهی و قانونمند کردن مسائل حوزه صنعت گردشگری، خدمات گردشگری در این جزیره در انحصار واحدهای مجاز قرار می گیرد و اقامتگاه ها و تورهای گردشگری بدون مجوز از مسیر خدمات حذف خواهند شد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم که طی روزهای قبل به این سمت منصوب شده است، بیان کرد: برای حل مشکلات حوزه گردشگری قشم تا پیش از آغاز تعطیلات نوروزی مسائل و مشکلات فعالان این صنعت را در پنج نشست اختصاصی با راهنمایان سفر به عنوان سفیران گردشگری، آژانس داران به عنوان مسئولان تورهای گردشگری، هتلداران به عنوان نماینده قانونی اقامتگاه های گردشگری بررسی خواهیم کرد.
جعفری‌حسینی همچنین از ساماندهی خدمات کاشانه‌های میهمان در روستاهای جزیره قشم و کلوپ‌های غواصی این جزیره هم به عنوان دیگر برنامه‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پیش از عید نوروز نام برد.
ارسال نظرات

نظرات کاربران

حبیبی Iran (Islamic Republic of) ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
0
0
با عرض سلام
بنده روز سوم و هفتم نوروز 96 از کرج به قشم امده و در به اصطلاح هتل شمس که مسافرخونه ی بیش نیست مستقر شدیم.بسیار کثیف، مسئول هتل خانم انصاری بی تجربه و بی ادب.دوش مشکل داشت.یخچال اب نداشت حوله نبود.لابی ، اسانسور و راهروها کثیف .عکس ها موجود هستند.بسیار برای شما متاسفم
آخرین اخبار