۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

همکاری فرانسه با چین برای خدمات دیجیتالی

کشتیرانی CMA CGM فرانسه تفاهم نامه همکاری را با گروه غول پیکر تجاری الکترونیکی علی بابای چین برای ارائه خدمات رزرو آن لاین تخلیه و بارگیری محوله ها، به امضا رساند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۲۳۶۳
همکاری فرانسه با چین برای خدمات دیجیتالی به گزارش گروه بین الملل مانا، هم راستا با کشتیرانی مرسک دانمارک - بزرگترین کشتیرانی کانتینری دنیا- کشتیرانی CMA CGM فرانسه نیز تفاهم نامه همکاری  را با گروه غول پیکر تجاری الکترونیکی علی بابای چین برای ارائه خدمات رزرو آن لاین تخلیه و بارگیری محموله ها و دیجیتالی کردن خدمات، به امضا رساند.
بر اساس این گزارش، کشتیرانی CMA CGM همانند مرسک، قصد همکاری با گروه علی بابا برای فراهم کردن خدمات رزور آن لاین از طریق سکوی OneTouch متعلق به گروه مذکور، را دارد.
به موجب تفاهم نامه امضا شده، امکان رزرو آن لاین مستقیم برای محموله های مشتریان چینی از چین به مدیترانه از طریق خط سرویس دهی CMA CGM MEX 1 و به Adriatic از طریق خط سرویس دهی BEX ، فراهم خواهد شد.
این گزارش ادامه داد: با خط سرویس دهی MEX 1، مشتریان قادر به رزرو مستقیم از سکوی علی بابا برای بارگیری محموله ها از بنادرشانگهای، Qingdao Ningbo ، Yantian و تخلیه در بنادر مدیترانه غربی مانند بنادر Barcelona و Valenciaخواهند بود.
علاوه بر این، در خط سرویس دهی BEX ، بنادر شانگهای، Shanghai  ،Ningbo و Chiwan برای بارگیری و بنادر Rijeka ، Koper, Trieste و Venice، جهت تخلیه کالا در نظر گرفته شده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار