۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

توان عملیاتی ماهانه در بندر لانگ بیچ رشد کرد

جابه جایی کانتینری در بندر لانگ بیچ آمریکا در ماه ژانویۀ سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8.7 درصد رشد کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۲۳۲۵
توان عملیاتی ماهانه در بندر لانگ بیچ رشد کرد
به گزارش گروه بین الملل مانا، بندر لانگ بیچ به موجب ازسرگیری مجدد فعالیت در بزرگترین ترمینال کاننیتری خود و پهلوگیری تعداد بیشتری شناور در سال جدید توانست نخستین ماه سال جاری میلادی را پر قدرت آغاز کند و توان عملیاتی کانتینری را به 582 هزار و 689 TEU برساند.
بر اساس این گزارش میزان صادرات کانتینری در ماه ژانویۀ سال 2017 میلادی با 10.8 درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به 118 هزار و 234 TEU رسید. این درحالی است که میزان واردات این بندر نیز با رشد 7.4 درصدی 298 هزار و 990 TEU ثبت شد. از سوی دیگر تعداد کانتینرهای خالی که به شرق دور فرستاده شد با افزایش 9.6 درصدی 165 هزار و 465 TEU اعلام شد.
این گزارش ادامه داد: رشد توان عملیاتی به موجب افزایش فعالیت ترمینال Pier T است که از سوی شرکت سرمایه گذاری ترمینالی موسوم به TIL مدیریت می شود.
بر همین اساس رئیس هیئت کمیسیون بندر لانگ بیچ گفت: در تلاشیم تا همکاری خود را با هدف افزایش کارایی و خدمات رسانی سریع با شرکت کشتیرانی MSC سوئیس بیش از پیش افزایش دهیم.
شایان ذکر است، در سال جاری میلادی شناورهای 175 خط کشتیرانی در بندر لانگ بیچ پهلو خواهند گرفت به گونه ای درآمد حاصل از تجارت در این بندر به180 میلیارد دلار می رسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار