۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

دانمارک و سوئیس خط جدید کشتیرانی راه اندازی می کنند

ائتلاف 2M متشکل از کشتیرانی مرسک دانمارک و MSC سوئیس، خط جدید کشتیرانی راه اندازی خواهند کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۲۳۲۱
دانمارک و سوئیس خط جدید کشتیرانی راه اندازی می کنند
به گزارش گروه بین الملل مانا، ائتلاف 2M متشکل از کشتیرانی مرسک دانمارک و MSC سوئیس خطوط سرویس دهی جدید آسیا- اروپا و محدود به اقیانوس آرام را به منظور فراهم کردن فضایی برای جابه جایی کالای کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی و هامبورگ سود آلمان راه اندازی خواهد کرد. 
خطوط سرویس دهی جدید موسوم به AE7 بنادر شانگهای، Ningbo چین و بندر Tanjung Pelepas مالزی در آسیا را به بنادر اروپایی متصل خواهد کرد.
خط سرویس دهی جدید TP18 در مسیر محدود به اقیانوس آرام نیز بین بنادر چین، کره جنوبی و ساحل شرقی آمریکا از طریق کانال پاناما، ارتباط برقرار خواهد کرد که گفته می شود، سریع ترین راه ارتباطی ممکن از هنگ کنک به Miami است.
کشتیرانی مرسک در این خصوص گفت: خطوط سرویس دهی جدید این امکان را برای کشتیرانی دانمارک و سوئیس فراهم خواهد کرد تا مسیر را برای جابه جایی کالای کشتیرانی مرچنت هیوندایی که قرارداد همکاری با ائتلاف 2M دارد و هم چنین هامبورگ سودآلمان هموار سازند. 
لازم به ذکر است، هیچ یک از کشتیرانی های مرجنت هیوندایی و هامبورگ سود شناورهایی را در این خط سرویس دهی مستقر نخواهند کرد.
یکی از مقامات بزرگترین خط کشتیرانی دنیا با اشاره به لزوم افزایش ظرفیت خاطرنشان ساخت: با ایجاد خطوط سرویس دهی جدید، ظرفیت مورد نیاز را افزایش خواهیم داد و هدفمان مدیریت ظرفیت به صورت بهینه، حفظ ثبات و استمرار شبکه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار