۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
نماینده مردم چابهار درمجلس خواستار شد:

تخصیص اعتبار به راه آهن چابهار - ایرانشهر

نماینده مردم چابهار درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون 500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن چابهار به ایرانشهر تزریق شده است، خواستار افزایش ردیف بودجه کشوری برای تکمیل این طرح ملی شد.
نویسنده: سید امیر حسین عظیمی
کد خبر: ۷۲۲۷۰
تخصیص اعتبار به راه آهن چابهار - ایرانشهر

عبدالغفور ایران نژاد که از خط راه آهن چابهار بازدید می کرد در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به پیشرفت30درصدی این خط گفت: راه آهن چابهار-ایرانشهراز سال 92 شروع شده واعتبارتکمیلی برای اتمام آن 4500 میلیارد تومان است.
وی افزود: در این مسیر66 پل بزرگ وهزارتونل باید ساخته شود که قرارگاه سازندگی خاتم سپاه با دوهزاردستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی مشغول کار است.
به گفته نماینده مردم چابهار درمجلس پروژه راه آهن چابهار-زاهدان-مشهد 1457کیلومتر است که 310کیلومتر آن با 14ایستگاه مربوط به خط چابهار-ایرانشهر است.
ایران نژاد با اشاره اعتبار 30میلیاردتومانی بودجه سالانه کشور برای تکمیل آن تصریح کرد: تاکنون 500میلیاردتومان به این پروژه تزریق شده که رقم تخصیص یافته دربودجه کشوری برای آن بسیار اندک است.
وی خواستار تخصیص اعتبار دوهزارمیلیاردی در بودجه امسال کشور به خط راه آهن چابهار-ایرانشهر شد وتاکید کرد: بنا به قولی که از رئیس مجلس گرفتیم، امیدواریم با تخصیص این اعتبارپیشرفت 60 تا 70 درصدی را درپروژه شاهد باشیم.

 

برچسب ها: چابهار
ارسال نظرات
آخرین اخبار