۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

ساخت بندر خشک اندیمشک شهریور 96 کلید می خورد

رئیس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی بندر خشک اندیمشک شهریور ماه 96 با حضور مسئولان کشوری واستانی آغاز می شود.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۲۰۲۸
ساخت بندر خشک اندیمشک شهریور 96 کلید می خورد
فریدون حسنوند در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اینکه طرح ایجاد بندر خشک دراندیمشک مورد موافقت دولت قرار گرفته است، افزود: به زودی مطالعات این طرح زیربنایی و اشتغال زا از سوی یک شرکت معتبر داخلی شروع می شود.
وی گفت: اجرای این طرح به سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریالی نیاز دارد و با راه اندازی آن شاهد تحول اساسی در زمینه اشتغال، صادرات، واردات و ترانزیت کالا خواهیم بود.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه به ظرفیت های این منطقه از جمله دسترسی به راه آهن، آزادراه، فرودگاه، صنایع و تولیدات کشاورزی برای صادرات ، نیروی انسانی ماهر و نزدیک به بنادر مهم استان اشاره کرد و افزود: بندر خشک اندیمشک، شمال خوزستان را به قطب اقتصادی و صادرات و واردات کالا تبدیل خواهد کرد.  
حسنوند در ادامه احداث بندر خشک در این نقطه از شمال خوزستان را اقتصادی، باصرفه و سبب کاهش هزینه های حمل ونقل کالا عنوان کرد و افزود: با اجرای بندر خشک که در بسیاری از نقاط جهان تجربه ای موفق را پشت سر گذاشته است، اندیمشک به قطب اقتصادی و جذب سرمایه خارجی تبدیل خواهد شد.
برچسب ها: بندر خشک اندیمشک
ارسال نظرات
آخرین اخبار