۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

کشتیرانی سوئیس خدمات خط جدید خود را به روز می کند

شرکت کشتیرانی MSC سوئیس با فراهم آوردن امکان پهلوگیری مستقیم شناورها در بندر Hamad قطر خدمات جدید خود در خط موسوم به New Falcon را بروز کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۲۰۰۳
کشتیرانی سوئیس خدمات خط جدید خود را به روز می کندبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از شرکت مدیریت بنادر قطر، کشتیرانی MSC سوئیس اولین خط منظم و مستقیم بین بندر Hamad و شانگهای چین را برقرار و خدمات رسانی در خط New Falcon را بروز کرد.
بر اساس این گزارش، خط بروز شدۀ New Falcon فعالیت خود را با شناور MSC Elma به ظرفیت 9 هزار و 400 هزار TEU در تاریخ پنجم ماه ژانویه از شانگهای آغاز کرد و در روز 26 ماه جاری به بندر Hamad رسید.
کشتیرانی MSC سوئیس در ادامۀ این گزارش گفت: با بروزرسانیِ خط New Falcon جابه جایی کانتینری از خاور دور به سمت غرب و از آسیای جنوبی به قطر امکان پذیر می شود.
بر همین اساس و با پهلوگیری مستقیم شناورها در بندر Hamad، انتظار می رود توان عملیاتیِ کانتینر در این بندر سالانه دو میلیون TEU افزایش یابد و در سا های آتی به هفت میلیون TEU برسد.
شایان ذکر است، شناورهای خط بروز شدۀ New Falcon در بنادر شانگهای، نینگبو، Chiwan چین، سنگاپور، Colombo سریلانکا، جبل علیِ امارات متحدۀ عربی، Dammam، Jubail عربستان سعودی، Umm Qasr عراق و Mundra هند پهلو می گیرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار