۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
مدیر عامل منطقه آزاد قشم عنوان کرد:

آمادگی چهار کشور برای سرمایه گذاری در فاز های بانکرینگ قشم

مومنی : چهار کشور از جمله چین، هلند و سوئیس برای سرمایه گذاری در صنعت بانکرینگ جزیره قشم اعلام امادگی کرده اند تا به ظرفیت ذخیره 100 میلیون بشکه دست یابیم .
نویسنده: امیر فلاح
کد خبر: ۷۱۹۱۰
آمادگی چهار کشور برای سرمایه گذاری در فاز های بانکرینگ قشمبه گزارش خبرنگار مانا ،حمیدرضا مومنی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در مراسم افتتاح فاز نخست مجتمع سوخت رسانی و خدمات کشتیرانی سلخ قشم بیان کرد: هم اکنون 86 درصد از سهمیه بانکرینگ  در منطقه در اختیار فجیره است که با بهره برداری از فاز نخست پروژه عطیم سوخت رسانی به کشتی ها در قشم، 50 هزار تن سوخت به کشتی ها تزریق می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با راه اندازی فاز نخست پروژه سوخت رسانی به کشتی ها و خدمات کشتیرانی سلخ در قشم، سهم جمهوری اسلامی ایران در بهره گیری از موقعیت استراتژیک خلیج فارس و استفاده به منظور تامین سوخت کشتی ها احیا می شود.
وی با بیان اینکه ماهانه پنج هزار کشتی برای سوخت گیری از آبراه خلیج فارس عبور می کند، افزود: باید به طور جدی تلاش کنیم تا سهم از دست رفته خود را بازپس گیریم.
حمدیر رضا مومنی سهم هشت میلیارد دلاری سوخت رسانی به کشتی ها را از جمله اهدافی دانست که می تواند ما را در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل یاری رساند ، بیان داشت : همگی باید در راستای تکمیل و بهره برداری از فازهای آتی این پروژه تلاش کنند تا با بهره گیری از سرمایه گذاران خارجی و همچنین ایجاد هتلینگ، کترینگ، سوپرمارکت، تعمیرات و قطعات یدکی در کنار سایت سوخت رسانی، بتوانیم از ظرفیت ایجاد شده، نهایت استفاده را ببریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار