۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

برجام تاثیر مستقیم در افزایش صادرات استان بوشهر داشته است

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برجام تاثیر مستقیم و مثبتی در صادرات بوشهر داشته‌ای بگونه‌ای که صادرات بندر بوشهر در یکسال گذشته 108 درصد رشد داشته است
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۱۷۰۹
برجام تاثیر مستقیم در افزایش صادرات استان بوشهر داشته استبه گزارش خبرنگار مانا دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های دریایی، بندری و صنایع وابسته در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر افتتاح شد.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: دومین نمایشگاه تخصصی توانمندیهای دریایی، بندری و صنایع وابسته با حضور نزدیک به 30شرکت مختلف فعال در حوزه های دریایی و بندری از سراسرکشور افتتاح شد.
مهرداد ابراهیمی افزود: این نمایشگاه با هدف ارایه توانمندیها و آخرین دستاوردهای صنایع دریایی و دریانوردی ایران و بالاخص بوشهر و شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری درحوزه گمرک و دریانوردی با حضور بیش از 30 شرکت فعال در این زمینه از سراسر کشور در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر به مدت سه روز راه‌اندازی شده است.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه انواع قطعه های ایمنی شناورها، لوازم یدکی دریایی و ابزار دستگاه های بارگیری و تخلیه کالا به نمایش گذاشته شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر جایگاه مهمی در حوزه دریایی اعم از تجارت، گردشگری و شیلات دارد افزود: امسال برای دومین سال پیاپی شاهد افتتاح نمایشگاه تخصصی توانمندیهای دریایی، بندری و صنایع وابسته در بوشهر هستیم که نقش مهمی در نشان دادن توانمندی و ظرفیت این استان دارد.
وی با اشاره به جایگاه مهم استان بوشهر در فعالیت حوزه دریا و دریانوردی به نقش مهم برجام در توسعه و افزایبش صادرات پرداخت و گفت:برجام تاثیر مهمی در افزایش صادرات استان بوشهر داشته بگونه‌ای که در یک‌سال گذشته صادرات غیر نفتی در بندر بوشهر نسبت به سال ماقبل آن 108 درصد افزایش یافته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار