۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

تخفیف عوارضی کانال سوئز تمدید شد

کانال سوئز ابتکار اعطای تخفیف عوارضی به کشتی های کانتینری را تا شش ماه دیگر تمدید کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۱۴۸۷
 تخفیف عوارضی کانال سوئز تمدید شدبه گزارش گروه بین الملل مانا، کانال سوئز ابتکار اعطای تخفیف عوارضی به تمامی کشتی های کانتینری که از بنادر ساحل شرقی آمریکا وارد کانال سوئز می شوند و قصد حرکت به سمت بنادر جنوب و جنوب شرقی آسیا را دارند، تا شش ماه دیگر تمدید کرد.
بر اساس این گزارش، تخفیف عوارضی 45 درصدی به تمامی کشتی های کانتینری که از بنادر شمال بندر Norfolk در ساحل شرقی آمریکا وارد کانال سوئز می شوند و قصد حرکت به سمت بندر klang مالزی و بنادر شرقی آسیا را دارند، اعطا خواهد شد.
به کشتی هایی که از بنادر جنوب بندر Norfolk حرکت و قصد پهلوگیری در بندر klang و دیگر بنادر شرقی را دارند، و هم چنین کشتی های که قصد پهلوگیری در بندر Colombo سریلانکا و بنادر شرقی را دارند، به ترتیب تخفیف 65 و 55 درصدی تعلق خواهد گرفت.
این گزارش ادامه داد: اجرای طرح ابتکاری تخفیف عوارضی از سوی کانال سوئز که برای نخستین بار در ماه مارس سال 2016 کلید خورد، درحال حاضر تا 30 ژوئن سال جاری میلادی تمدید شده است.
ناگفته نماند، در نتیجه ترانزیت بیشتر خطوط کشتیرانی از Cape of Good Hope، افت درآمد کانال سووز را تهدید کرد.
برهمین اساس، مقامات این کانال با روش ابتکاری ارائه تخفیف، پیش بینی کرده بودند شاهد افزایش 525 میلیون دلاری در سال 2016 باشند.
در نوامبر سال گذشته، مدیر اجرائی کانال سوئز نیز گفته بود، درآمد در سال 2016 به 5.7 میلیارد خواهد رسید که نسبت به درآمد سال 2015 رشد 10 درصدی را به همراه خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار