۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

افزایش تردد مسافران با کشتی هرمز درنوروز 96

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت:حمایت ازآژانس های چابهارگردی از مهم ترین اقدامات ستاد نوروزی چابهاراست.
نویسنده: سید امیر حسین عظیمی
کد خبر: ۷۱۴۰۹
افزایش تردد مسافران با کشتی هرمز درنوروز 96

نصیربارکزهی درگفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه سال 96استان سیستان وبلوچستان به عنوان استان نمونه گردشگری انتخاب شده است گفت: ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد مشتمل برپنج کمیته با رویکردی درآمدزایی وکیفیت افزایی خود را برای اسقبال از مسافران نوروزی آماده می کند.
وی با اشاره به راه اندازی  خط مستقیم دریایی چابهار- مسقط  در دو ماه گذشته خاطر نشان کرد:این کشتی تاکنون چهارسفربه مقصد چابهارانجام داده است که برای تسهیل ورود وخروج مسافران آن به ویژه درایام نوروز آژانس های مختلف مسافری درمنطقه آزاد بازارایابی های موثری انجام دادند که امید است  با این روش حجم مسافرجابجاشده از سوی این کشتی افزایش یابد.
بارکزهی ادامه داد: 6 شرکت تفریحات دریایی با خدماتی همچون غواصی، عکاسی زیرآب، شاتل وماهیگیری خانوادگی برای جذب مسافران درنوروز96 فعالیت می کنند.
معاون گردشگری منطقه آزاد چابهارحمایت ازآژانس های ایرانگردی را از مهم ترین اولویت ها دانست وتاکید کرد: تورهای چابهارگردی بسیار گران  هستند واین خود جاذبه های تفریحی چابهار را کمرنگ می کند.
بارکزهی ابراز امیدواری کرد با تعدیل ونظارت برقیمت تورهای چابهارگردی گردشگری چابهاربه نقطه مطلوب برسد.
وی با بیان اینکه صنایع دستی سیستان وبلوچستان صنایع فاخری درسطح کشوراست، تصریح کرد: ایجاد و راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی باحضور بیش از50 غرفه ازصنعتگران این هنر درایام نوروز فرصتی مناسبی را برای معرفی به گردشگران و درآمدزایی برای صنعتگران آن فراهم می کند.
بارکزهی درپایان بهسازی هتل ها و افزایش دوبرابری تخت های آن تاپایان سال، ایجاد کمپ های گردشگری وایجاد رستوران های سنتی با طبخ انواع غذاهی بلوچی وهندی را ازدیگر اقدامات منطقه آزاد برای نوروز 96برشمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار