۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

سنگاپور مجوز بررسی سوخت شناورها را صادر کرد

سازمان بنادر و دریانوردی سنگاپور به دنبال الزامات ضروری برای تردد شناورها، مجوز بررسی سوخت شناورها را برای 51 شرکت صادر کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۳۴۹
سنگاپور مجوز بررسی سوخت شناورها را صادر کردبه گزارش گروه بین الملل مانا و به دنبال تصمیمات جدید اخذ شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی سنگاپور (MPA) و اجرایی شدن آنها از نخستین روز ماه ژانویۀ سال جاری می، سازمان مجوز بررسی سوخت شناورها را برای 51 شرکت صادر کرد.
بر اساس این گزارش برنامۀ جدید بررسی سوخت شناورها از سوی شرکت ها، طرح پیشین مصوب سازمان بنادر و دریانوردی سنگاپور برای دریافت اعتبارنامۀ ایزو2017را تکمیل می کند.
این گزارش در ادامه افزود: مجوز بررسی سوخت شناورها به دنبال لازم الاجرایی شدن استفاده از دستگاه فلومترجرمی به هنگام عملیات سوخت رسانی در بزرگترین بندر سوخت رسانی جهان و برای افزایش کارایی و شفافیت در عملیات صادر شد.
بر همین اساس، مدیر کمیتۀ خدمات SSA سنگاپور گفت: به خریداران و فروشندگان این اطمینان را می دهیم که صنعت سوخت رسانی سنگاپور بعنوان هاب پیشگام در این صنعت بهترین عملکرد را داراست و اجباری شدن استفاده از دستگاه های فلومتر جرمی حین عملیات سوخت رسانی مهر تاکیدی بر این موضوع است.
مجوز بررسی سوخت شناورها به شرکت ها به مدت یک سال و تا پایان ماه دسامبر سال 2017 میلادی اعتبار خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار