۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

بلاتکلیفی دارایی های هانجین در مسیر آسیا-آمریکا

آژانس خبری یونهاپ کره نوشت: سهامداران خط کشتیرانی کره جنوبی از خرید دارایی های شرکت فروپاشیدۀ هانجین در مسیر آسیا-آمریکا صرف نظر کردند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۳۳۵
بلاتکلیفی دارایی های هانجین در مسیر آسیا-آمریکا به گزارش گروه بین الملل مانا در پی برگزاری جلسه سهامداران شرکت خط کشتیرانی کرۀ جنوبی، این شرکت طرح خرید دارایی های هانجین در مسیر آسیا-آمریکا را رد کرد.
بر اساس این گزارش، تصمیم جدید اتخاذ شده از سوی خط کشتیرانی کره دو ماه پس از امضای قراردادی مبنی بر خرید دارایی ها به ارزش 37 میلیارد وون کره مطرح شد. خط کشتیرانی کره قرار بود دارایی های هانجین شامل شرکت های تابعه و سیستم های مدیریت لجستیک در هفت کشور از جمله چین، آمریکا و ویتنام را خریداری کند.
بر اساس پرونده مبادلات بورس خط کشتیرانی کره، این شرکت قرار بود خرید دارایی ها را تا روز پنجم ماه ژانویۀ سال جاری میلادی نهایی کند.
لازم به ذکر است، خط کشتیرانی کره به عنوان برندۀ نهایی دارایی های هانجین در مسیر آسیا-آمریکا انتخاب شد و به عنوان خریدار سهام هانجین در ترمینال کانتینری بندر لانگ بیچ در اوایل ماه نوامبر سال 2016 میلادی با کشتیرانی MSC سوئیس به رقابت پرداخت و در پایان کناره گیری کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار