۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
با ایجاد تسهیلات در مسیر بندرعباس- عمان؛

امکان سفر دریایی برای چهار نفر با خرید سه بلیت مهیا شد

به منظور افزایش سفرهای دریایی از طریق خط کشتیرانی فعال در مسیر بندرعباس- بندر خصب از سوی سرمایه گذار این خط دریایی، تسهیلاتی برای مسافران در زمینه خرید بلیت در نظر گرفته شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۱۳۱۳
امکان سفر دریایی برای چهار نفر با خرید سه بلیت مهیا شد
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به تداوم فعالیت خط کشتیرانی مسافری در مسیر بندرعباس – بندر خصب اظهار داشت: روز به روز به میزان استقبال مردم برای استفاده از این خط کشتیرانی افزوده می شود.                                                                 
محسن ضیایی ادامه داد: یکی از اقدامات سرمایه گذار این خط کشتیرانی در راستای جذب بیشتر گردشگر، امکان سفر دریایی برای چهار نفر با خرید سه بلیط است به طوری که مسافران می توانند با خرید همزمان سه بلیت، برای نفر چهارم بلیت رایگان دریافت کنند.                                                      
این مقام مسئول در استان هرمزگان گفت: به این ترتیب با خرید سه بلیت امکان سفر برای چهار نفر در مسیر بندر عباس – بندر خصب فراهم خواهد شد.
وی گفت: تداوم این تسهیلات می تواند گردشگران بیشتری را برای استفاده از این خط دریایی ترغیب کند و تعداد سفرهای این کشتی را در هفته افزایش دهد.
ضیایی خاطرنشان ساخت: افزایش تقاضا باعث خواهد شد تا تعداد سفرهای این کشتی از یک روز در هفته به چند روز در هفته افزایش یابد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان اظهار داشت: سفر به عمان از طریق دریا در مقایسه با سفرهای هوایی به لحاظ هزینهبسیار مقرون به صرفه تر است.                                                                                                                                                 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این خط دریایی مسافری فقط در روزهای شنبه در مسیر بندرعباس- بندر خصب فعال است، بیان داشت: این کشتی مسافربری ظرفیت حمل 100 نفر مسافر را دارد.                                                                                                                                
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان در ادامه گفته های خود همچنین از انجام تبلیغات گسترده به منظور جذب گردشگران ایرانی برای سفر به کشور عمان از طریق این خط کشتیرانی مسافری خبر داد.                                                                                    
به گفته ضیایی، این امر از طریق دفاتر خدمات مسافرتی فعال در استان هرمزگان صورت می گیرد که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد رونق این خط دریایی در مسیر خصب- بندر عباس باشیم.                                                                                                                                  
این مقام مسئول در استان هرمزگان تصریح کرد: انتظار می رود با برنامه ریزیهای گسترده ای که در زمینه تبلیغات برای جذب مسافر به این خط کشتیرانی از طرف مقامات هر دو کشور در حال انجام است، در آینده ای نه چندان دور شاهد رونق چشمگیر در فعالیت این خط کشتیرانی باشیم.                             
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان یادآور شد: خط کشتیرانی مسافری در مسیر بندر عباس – بندر خصب برای نخستین بار درچهار مهر ماه سال جاری با ورود 50 نفر از گردشگران عمانی به بندر عباس به طور رسمی فعالیت دریایی خود را آغاز کرد.
ضیایی تاکید کرد: رونق خط کشتیرانی در مسیر بندرعباس - بندر خصب باعث افزایش مراودات دو کشور و نیز توسعه هر چه بیشتر توریسم دریایی در آبهای خلیج فارس خواهد شد.
اضافه می شود هزینه هر نفر 60 ریال عمان معادل 600 هزار تومان بوده و مدت سفر با توجه به طول مسیر دریایی میان بندرعباس تا بندرخصب که معادل 71 مایل (حدود 114 کیلومتر) است، دو ساعت خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار