۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

دی پی ورلد در کرۀ جنوبی سرمایه گذاری می کند

ترمینال اپراتور دی پی ورلد با خرید 23.94 درصد از سهام ترمینال PNC در کرۀ جنوبی، سرمایه گذاری خود در را بندر بوسان افزایش می دهد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۲۵۵
دی پی ورلد در کرۀ جنوبی سرمایه گذاری می کندبه گزارش گروه بین الملل مانا، سرمایه گذاری جدید دی پی ورلد در ترمینال PNC- یکی از شرکت های تابعۀ سامسونگ- سهام آن را در بندر بوسان کره تا 66.03 درصد افزایش داد.
بر اساس این گزارش، PNC بزرگترین ترمینالِ بندر بوسان است که ظرفیتی معادل پنج میلیون و 250 هزار TEU دارد و 34 درصد از حجم جابه جایی کانتینری را مدیریت می کند.
بر همین اساس، مدیر دی پی ورلد گفت: از اینکه سهام خود را در ترمینال PNC- اصلی ترین آبراه آسیای شمال شرقی- افزایش داده ایم، خرسندیم. امیدواریم بندر بوسان مهمترین بخش شبکۀ جهانی ما باقی بماند. از سوی دیگر، این سرمایه گذاری اجرای تعهدات ما به کرۀ جنوبی را بیش از پیش قوت می بخشد.
شایان ذکر است، بندر جدید بوسان عملیات خود را از سال 2006 میلادی آغاز کرد و 23 اسکلۀ کانتینری را مدیریت می کند. افزون بر آن، توان عملیاتی ششمین بندر بزرگ جهان در سال 2015 میلادی به 19 میلیون و 500 هزار TEU رسید که خبر از جابه جایی 75 درصدیِ کانتینری در کرۀ جنوبی می دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار