۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

ایدرو و کشتی سازی دوو (DSME) توافق نامه همکاری امضا کردند

ایدرو و شرکت کشتی سازی دوو (DSME) کرۀ جنوبی توافقنامۀ همکاری دوجانبه در حوزۀ صنعت کشتی سازی در ایران امضا کردند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۲۵۰
ایدرو و کشتی سازی دوو (DSME) توافق نامه همکاری امضا کردندبه گزارش گروه بین الملل مانا و بر مبنای این سند، همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و شرکت کشتی سازی و مهندسی دریایی دوو (DSME) در قالب تاسیس یک شرکت سرمایه گذاری مشترک خواهد بود که بر اساس آن یارد کشتی سازی DSME Okpo با یارد کشتی سازی ایران و در زمینۀ ساخت و مهندسی شناورهای مورد نیاز همکاری می کند.
بر اساس این گزارش، رئیس شرکت کشتی سازی دوو گفت: ایدرو با هدف توسعۀ ناوگان شرکت های کشتیرانی ایران به دنبال شریکی با تجارب بالا و مجهز به تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت شناورهای خود در ایران و در زمان مناسب بود و در نتیجه شرکت کشتی سازی دوو را بعنوان شریک نهایی خود انتخاب کرد.
این گزارش در ادامه و ضمن اشاره به حمایت دولت ایران از همکاری های تجاری در زمینۀ کشتی سازی افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران چندی پیش با هدف گسترش روابط دوجانبه بین دو کشور خواستار حمایت دولت کره و کشتی سازی دوو در بخش های مختلف تجاری از جمله تامین مالی و ارائۀ بسته های صنعتی و فنی و مهندسی شد.
شایان ذکر است، شرکت کشتی سازی دوو از سال 1983 میلادی تاکنون 38 فروند شناور به ارزش یک میلیارد و 650 میلیون دلار به شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL) تحویل داده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار