۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

مانور مقابله با زلزله در بندر نوشهر برگزار شد

مانور مقابله با زلزله از سوی واحد HSE و با همکاری ادارات گارد، انتظامات و آتش نشانی با هدف کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله وافزایش آگاهی کارکنان شاغل در بندرنوشهر برگزارشد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۱۱۲۸
مانور مقابله با زلزله در بندر نوشهر برگزار شد به گزارش مانا، همزمان با گرامیداشت «روزایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی» و درراستای آگاهی بخشی کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، مانورمقابله با زلزله امروز در بندر نوشهر برگزار شد.
بنا براین گزارش با به صدا درآمدن آژیرایمنی دربرابر زلزله و آغاز مانور، کلیه کارکنان شاغل در بندر نوشهربا رعایت نکات ایمنی از محل کار خود خارج شدند و درمکان های از پیش تعیین شده استقرار یافتند.
سپس گروه واکنش در شرایط اضطراری ضمن قطع جریان آب و برق و گاز، کار امدادرسانی برای نجات مصدومین و بررسی سریع ابعاد حادثه را آغاز کرد.
در ادامه واحدهای فعال در مانورنسبت به انتقال مصدومین به مراکز درمانی، آواربرداری و حصول اطمینان ازعدم نشت گاز و اتصال سیم های برق در ساختمان های اداری و عملیاتی اقدام کردند و با اعلام پایان مانوراز سوی فرمانده عملیات در صحنه، کلیه همکاران به محل کار خود بازگشتند .
شایان ذکر است این مانور از سوی واحدHSE و با همکاری ادارات گارد، انتظامات و آتش نشانی با هدف کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، افزایش آگاهی کارکنان شاغل در بندر، حصول اطمینان نسبت به آماده به کاری تجهیزات ایمنی و خودروهای سبک و سنگین امدادی، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله و ایجاد فرهنگ ایمنی در برابر زلزله برگزار شد.
برچسب ها: زلزله نوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار