۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

خرسندی کلوپ بین المللی P&I نروژ از بازگشت دوباره ناوگان IRISL

بخش اعظمی از ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از پوشش دوباره مصونیت و حمایت بیمه ای کلوپ بین المللی Steamship Mutual P&I برخوردار شده است.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۱۰۷۵
خرسندی کلوپ بین المللی P&I نروژ از بازگشت دوباره ناوگان IRISL
به گزارش گروه بین الملل مانا "جاناتان آندروز" مدیر کلوپ بین المللی Steamship Mutual در گفتگو با تریدویندز گفت: از اینکه تعداد قابل توجهی از شناورهای ناوگان ایران(IRISL) تحت پوشش بیمه ای کلوپ ما قرار گرفته اند، خرسند هستیم و امیدوارم شاهد بازگشت مدیران ایرانی به هیئت مدیره این کلوپ نیز باشم.
تریدویندز در ادامه این گزارش با اعلام اینکه بخش اعظمی از ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از پوشش دوباره مصونیت و حمایت بیمه کلوپ بین المللی Steamship Mutual P&I برخوردار شده است، نوشت: بیش از 50 فروند شناور کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در لیست کلوپ گروه بین المللی P&I قرارگرفته اند.
پیش ازاعمال تحریم ها درسال 2009، کلوپ بین المللی Steamship Mutual P&I، بیمه گراصلی و به عبارتی دیگر، مورد علاقه ترین کلوپ از سوی شناورهای ناوگان ایران شناخته شده بود.
این گزارش ادامه داد: ناوگان ایران کشتی های کانتینری، فله برهای بزرگ و شناورهای چند منظوره را در تحت پوشش بیمه ای کلوپ بیمه ای مذکور قرار داده است و به نظر می رسد شناورهایی که در سطح تجارت بین المللی فعال هستند دراولویت قرار خواهند گرفت.
درادامه این گزارش آمده است: درماه آگوست سال جاری میلادی و طی سفرهیئت نروژی به تهران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه ای با کلوپ بیمه ای P&I Skuld این کشور نیز به امضا رساند.
در گزارش تریدویندز آمده است، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نخستین خط کشتیرانی دراین کشور بود که مورد هدف تحریم های غربی و اروپایی قرار گرفت.
تریدویندز در ادامه خاطر نشان ساخت: در حال حاضر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش این کشور" NITC " در راستای بازسازی روابط، همکاری با کلوپ بین المللی بیمه ای Steamship Mutual را از سر گرفته اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار