۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

قیمت بلیت شناورهای مسافری در هرمزگان افزایش یافت

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از تغییر نرخ بلیت شناورهای مسیر بندرعباس به قشم و بالعکس و بندرعباس به هرمز و بالعکس خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۱۰۶۶
قیمت بلیت شناورهای مسافری در هرمزگان افزایش یافتبه گزارش مانا محمد محسنی در خصوص افزایش نرخ کرایه شناورهای بندرعباس به جزایر قشم و هرمز، اظهار کرد: طبق تقاضای مکرر مردم جهت بهبود کیفیت خدمات بنادر مسافری و همچنین درخواست شرکت تعاونی قایقداران برای افزایش نرخ کرایه شناورهای قشم هرمز بعد از و پس از تائید نهایی فرمانداری بندرعباس، نرخ بلیت شناورها در راستای اجرای طرح تفکیک شناورهای تندرو و کندرو افزایش یافت.
وی بابیان اینکه اداره بنادر و دریانوردی تنها مجری طرح تفکیک شناورهای تندرو و کندرو و به دنبال آن افزایش نرخ کرایه شناورها بوده است، افزود: تقاضای این امر از جانب اتحادیه قایقداران و با کارشناسی‌های صورت گرفته و تائید نهایی از سوی فرمانداری بندرعباس همراه بوده است.
مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر در پایان با اشاره به اینکه قیمت بلیت شناورهای فعال در مسیر بندرعباس به قشم و بالعکس پس از دو سال از ۱۲۵ هزار ریال به ۱۳۰ هزار ریال برای شناورهای کندرو و ۱۵۰ هزار ریال برای شناورهای تندرو تغییریافته است، اضافه کرد: قیمت بلیت شناورهای مسیر بندرعباس به هرمز و بالعکس پس از سه سال از ۶۰ هزار ریال به ۷۰ هزار ریال تغییر یافت.
بر اساس این گزارش بنادر مسافری استان هرمزگان بیش از ۹۵ درصد از کل حمل و نقل مسافران دریایی کشور و ۱۰۰ درصد حمل خودرو به مقصد جزایر خلیج فارس را پشتیبانی می کنند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار