۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

اقبال کشتی های تانکر در سال 2018

نرخ بالای اوراق کشتی های تانکر در سال 2017 شرایط مناسبی را یرای این نوع از کشتی ها در عرصه کشتیرانی در سال 2018 فراهم می کند.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۷۱۰۱۱
اقبال کشتی های تانکر در سال 2018
به گزارش گروه بین الملل مانا، کارشناسان معتقدند روند اوراق کشتی های تانکر با توجه به نرخ پایین کرایه ها و اجرایی شدن قانون آب توازن در سال 2017 آهنگ سریعتری به خود می گیرد که به نوبه خود به رونق دوباره بازار این کشتیهای نفتکش و حمل محصولات نفتی در سال 2018 منجر می شود.
بر اساس این گزارش، کاهش تدریجی تعداد کشتی های تانکر در ناوگان جهانی خون تازه ای در رگهای این بخش از حمل و نقل درسال 2018 می دواند.
کارشناسان همچنین شرایط فعلی کشتی های تانکر را در مرحله گذار ارزیابی کردند که در حقیقت یک سال به طول خواهد انجامید و در مجموع از آینده مثبت آن در سال 2018 و پس از آن خبر دادند.
به علاوه تصمیمات اوپک در خصوص کاهش تولید نفت هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و حتی در صورت عملی شدن این تصمیم، میزان کاهش تولید نفت قابل توجه نخواهد بود.
شایان ذکر است با توجه به کاهش قیمت کشتی های تانکر نو و نزول مستمر نرخ کشتی ها در سال 2017، قیمت کشتی های دست دوم  در این عرصه از حمل و نقل نیز با کاهش جدی روبرو شود. 
برچسب ها: تانکر اوراق
ارسال نظرات
آخرین اخبار