۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

تقدیر از کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر

در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان بوشهر، شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر به دلیل اجرای طرح‌های کارآفرینی در راستای جلوگیری از صدمه به ذخائر آبزیان خلیج فارس، برتر شد و مورد تجلیل قرار گرفت.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۱۰۰۹
تقدیر از کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر
 به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان بوشهر با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بوشهر برگزارشد و کارآفرینان برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.
یکی از تجلیل شوندگان و برترین‌های این جشنواره مدیرعامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر بود.
محمد آبخو در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر در حوزه کشتیرانی، خدمات فراساحلی و تدارکات به سکوهای نفتی فعالیت می‌کند گفت: این شرکت تدارکات لازم به سکوهای نفتی عمدتا در منطقه عملیات نفت فلات قاره، صید و صیادی و ارائه خدمات شناوری فعالیت می‌کند.
 مدیرعامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه این شرکت علاوه بر ارائه خدمات به سازمان نقشه برداری هیدروگرافی در دریا  خدمات دیگر ارائه می‌دهد افزود: ارائه لجستیک و پشتیبانی سکوهای نفتی در خلیج فارس و دکل‌های حفاری دردریا از جمله فعالیت این شرکت است.
آبخو، ساخت و تعمیر شناورها را از دیگر فعالیت‌های شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر دانست و گفت:  ساخت یک فروند کشتی مدرن صیادی و  تعمیر و بازسازی دو فروند کشتی صیادی و یک فروند یدکش تدارکاتی در این شرکت انجام شده است.
وی تصریح کرد: درشرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر 150 نفر بطور مستقیم فعالیت می‌کنند و همگی تحت پوشش بیمه قرار دارند.
مدیرعامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر با اشاره به  خلاقیت این شرکت گفت: این شرکت با خلاقیت کارکنان در حوزه صیادی موفق به بومی سازی ترکیبی از روش صید میان ترال و ترال کف شده به گونه‌ای که صید کف‌روب به میان ترال عملیاتی کرده است.
آبخو افزود: با اجرای این طرح ضمن حفاظت  ذخائر آبزیان کف‌زی، آبزیان کمتری صید و برداشت می‌شود.
وی با اشاره به ویژگی‌های کشتی‌های صیادی این شرکت بیان کرد: شناورهای شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر به سیستم‌های برودتی، تونل انجماد و نگه‌داری مجهز است.
مدیرعامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر، عملیات فرآوری، عمل‌آوری و بسته بندی آبزیان بر روی دریا را از دیگر ظرفیت‌های کشتی‌های صیادی این شرکت دانست.
آبخو با اشاره به اینکه صادرات این شرکت با ظرفیت بالا انجام می‌شود تصریح کرد: سالانه افزون بر ده هزار تن محصولات مختلف دریایی از این شرکت فرآوری و صادر می‌شود.
وی از افزایش اشتغال در شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر خبرداد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا نیمه نخست سال آینده تعداد شاغلان شرکت به 500 نفر افزون می‌شود.
مدیرعامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر بیان کرد: اکنون که تکنولوژی صید ترال کف به میان ترال تغییر یافته و سبب حفظ و نگه‌داری ذخائر آبزیان شده این شرکت به عنوان کارآفرین برتر انتخاب و موارد تجلیل قرار گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار