۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

همکاری سه ترمینال بندری در هنگ کنگ

ترمینال های بین المللی هنگ کنگ (HIT) با ترمینال های کاسکو چین و ترمینال های کانتینری آسیا در حوزۀ مدیریت و اپراتوریِ 16 لنگرگاه به طور رسمی با یکدیگر همکاری می کنند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۰۰۱
همکاری سه ترمینال بندری در هنگ کنگ
به گزارش گروه بین الملل مانا، ترمینال های بندری هنگ کنگ، کاسکو و آسیا با هدف ارتقاء عملیات های اپراتوری در ترمینال های 4، 6، 7، 8 و 9 هنگ کنگ و ایجاد آرامش در بازار آشفتۀ صنعت کشتیرانی با یکدیگر وارد همکاری شدند.
بر اساس این گزارش، سود و هزینه های حاصل از همکاری بین سه ترمینال بر اساس ظرفیت و میزان تجهیزاتی که در اختیار دارند تقسیم می شود.
بر همین اساس و در پاسخ به وضعیت موجود در صنعت کشتیرانی در جهان به موجب ایجاد ائتلاف های استراتژیک بین خطوط کشتیرانی، سه گروه ترمینالی بر این باورند که همکاری بین هر سه آنها استفادۀ بهینه از تجهیزات و منابع انسانی را در اختیار این صنعت می قرار می دهد.
این گزارش ضمن اشاره به مزیت های همکاری بین سه ترمینال، افزود: کارایی ترمینال ها به موجب قرار گرفتن در یک تیم عملیاتی افزایش می یابد و یک تیم مدیریتی بر عملکردهای روزانۀ ترمینال ها نظارت خواهد کرد.
افزون بر آن، افزایش ظرفیت در لنگرگاه ها و یاردهای هر سه ترمینال از دیگر مزایای این همکاری است. 
از سوی دیگر، همکاری سه ترمینال افزایش فضا برای رفع نیاز ائتلاف های موجود در صنعت کشتیرانی را به همراه خواهد شد و در مجموع رقابت را افزایش خواهد داد.
گفتنی است، این همکاری جایگاه هنگ کنگ را به عنوان هاب ترانشیبیِ پیشتاز در منطقه تثبیت می کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار