۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

رفت و آمدهای کنارک ماهانه52پرواز

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اشاره به توسعه گردشگری در این بندر از افزایش پروازهای تنها فرودگاه آن گفت و تاکید کرد:برای استقبال ازنوروز96ظرفیت هتل های چابهار دوبرابر می شود.
نویسنده: سید امیر حسین عظیمی
کد خبر: ۷۰۸۶۵
رفت و آمدهای کنارک ماهانه52پروازعبدالرحیم کردی درگفتگو باخبرنگارمانا درچابهار بابیان اینکه فرودگاه کنارک ماهانه میزبان 52پرواز است تصریح کرد: دریک سال گذشته تعداد پروازهای ورودی به این فرودگاه روزانه از یک به چهار پرواز افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه شرکت های هواپیمایی اقبال خوبی برای توسعه پروازهای خود درچابهاردارند گفت: تهران،مشهد،بندرعباس،زاهدان،دبی ومسقط مقاصد پرواز های فرودگاه کنارک است و درحال برنامه ریزی هستیم که اصفهان،شیراز ،کابل وکراچی رانیز به این پرواز ها بیفزاییم.
به گفته مدیرعامل منطقه آزاد چابهار سال 96استان سیستان وبلوچستان به عنوان استان نمونه گردشگری انتخاب شده است درراستای آن که چابهار نقطه آغازین گردشگری شود ستادی را برای استقبال از مسافران تشکیل داذیم.
کردی باتشریح اقدامات این ستاد اظهارداشت:تامین زیرساخت های لازم برای گردشگران وافزایش تخت های هتلینگ از اقدامات مهمی است که دراین ستاد پیگیری می شود.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار باتاکید براینکه تاپایان سال تعدادتخت های هتلی چابهار دوبرابرمی شود گفت:هتل لیپار که برای مدت طولانی تعطیل بوده به ظرفیت 100درصد خواهد رسید وتاقبل از سال 117اتاق آن درمدار قرارمی گیرد.
وی به هتل های فردوس وصدف هم اشاره کرد وگفت:تاپایان آذرماه سال جاری تعداد تخت های هتل فردوس از 200تخت می گذرد وظرفیت این هتل بین المللی 2ونیم برابر خواهد شد.
کردی ادامه داد:درحال بازسازی هتل صدف هستیم که تاپایان سال جاری آماده پذیرایی ازگردشگران می شود واین درحالی است باتوجه به تعاملات صورت گرفته درسراسر منطقه وشهرنیزکمپ های گردشگری برای مسافرینی که ترجیح می دهند درهتل اسکان نگیرندآماده می شود.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار درپایان خاطرنشان کرد:اوج گردشگری چابهار درنوروز صورت می گیرد اما ازنیمه آبان به بعدنیز تورهای گردشگری گاهاً به چابهار می آیند وگردشگری تخصصی درقالب سمینارها و همایش ها نیز درنیمه دوم سال دراین بندر مورد استقبال است.
برچسب ها: چابهار
ارسال نظرات
آخرین اخبار