۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

سهام کشتیرانی کاسکو هنگ کنگ افزایش می یابد

شرکت بین المللی حمل و نقل کاسکو هنگ کنگ موسوم به CSIHKC با هدف افزایش سهام خود در بازار، 10 واحد از سهام شرکت CSHT این کشور را می خرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۸۳۵
سهام کشتیرانی کاسکو هنگ کنگ افزایش می یابدبه گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت بین المللی حمل و نقل کاسکو با همکاری شرکت تجاری Hoi Tug چین و هلدینگ مالی کاسکو در این کشور 10 واحد از سهام شرکت CSHT را به ارزش 118 میلیون و 400 هزار دلار هنگ کنگ برای افزایش سهام سرمایه خود خریداری می کند.
بر اساس این گزارش، هلدینگ شرکت حمل و نقل کاسکو و Hoi Tug هر کدام برای خرید سهام مبلغ 59 میلیون و 200 هزار دلار هنگ کنگ را پرداخت خواهند کرد.
بر همین اساس، مدیر CSIHKC گفت: هدف از خرید 10 واحد از سهام شرکت مذکور دنبال کردن برنامه های استراتژیک شرکت برای توسعه خدمات در صنعت حمل و نقل است.
از سوی دیگر، خرید سهام موجب ارتقاء تجهیزات دریایی و قطعات یدکی CSIHKC خواهد شد که رشد قابل توجهی را در تجارت این شرکت، کاهش نرخ تاسیسات و رشد اقتصادی به همراه دارد.
گفتنی است، شرکت Hoi Tung در تجارت و فروش تجهیزات دریایی، ماشین آلات بندری و تجهیزات نظامی فعالیت می کند و هلدینگ مالی حمل و نقل کاسکو و CSIHKC هر دو از شرکت های توابع حمل و نقل کاسکو چین هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار