۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
به زودی انجام می شود:

راه‌اندازی چهارمین گوی شناور پایانه صادرات گازی عسلویه

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: اکنون صادرات میعانات گازی پارس جنوبی به وسیله سه پایانه صادراتی انجام می‌شود که به زودی چهارمین گوی شناور پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه راه‌اندازی می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۰۶۴۰
راه‌اندازی چهارمین گوی شناور پایانه صادرات گازی عسلویهبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سید پیروز موسوی با اشاره به اهمیت کار تلاشگران این شرکت در منطقه پارس جنوبی اظهارداشت: اهمیت پایانه عسلویه پشتیبانی از تولید و ذخیره ســازی گاز و میعانات گازی پارس جنوبی است، به نحوی که برای تدوام صدور میعانات گازی و پایداری و جلوگیری توقف از تولید پالایشگاه ها، حتی در شرایط بد آب و هوایی، کارکنان این شرکت با توجه به تجربه وتوانمندی خود و استفاده از ناوگان دریایی پیشرفته و به روز ماموریت دریایی و پهلودهی کشتی ها را انجام داده اند.
وی تجربه و خطرپذیری بالا در مدیریت و کارکنان پایانه های نفتی ایران در پایانه عسلویه را دلیل بارگیری و صادرات دربدترین شرایط عملیاتی و آب و هوایی دانست که به دلیل پربودن مخازن ساحلی و برای جلوگیری از ایجاد شرایط بحرانی در کشور انجام شده است.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از افزایش حوزه های فعالیتی این شرکت در پایتخت انرژی کشور خبر داد و افزود: با توجه به افزایش تولید و حجم صادرات میعانات گازی پارس جنوبی، چهارمین گوی شناور پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه در آینده راه اندازی می شود.
وی اظهار امیدواری کرد: درصورت راه اندازی آزمایشگاه سایت دو پایانه میعانات گازی عسلویه مجهز بــه آخرین و پیشــرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی صدور میعانات گازی می شود.
وی پایانــه عســلویه در مجاورت پارس جنوبی را گلــوگاه صادرات میعانات گازی کشور دانست و گفت: صادرات میعانات وفرآورده های گازی و پتروشیمی از این پایانه انجام می شود.
موسوی تصریح کرد: در حال حاضر، با توجه به دوران پساتحریم و افزایش حجم صادرات این پایانه به مراتب بیش از گذشــته اهمیت یافته و توجه به افزایش تقویت نیروی انســانی و توسعه زیر ساخت ها در اولویت قرار گرفته است.
برچسب ها: عسلویه
ارسال نظرات
آخرین اخبار