۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

چین به بزرگ ترین شرکت تانکر جهان وام اعطا می کند

بزرگ ترین شرکت تانکر جهان، Frontline نیویورک، برای تامین مالی هشت فروند شناور جدیدی که به ناوگان خود اضافه کرده است از بانک چین وام 322 میلیون دلاری دریافت کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۵۹۱
چین به بزرگ ترین شرکت تانکر جهان وام اعطا می کندبه گزارش گروه بین الملل مانا، وام دریافتی از سوی بانک Exim چین به شرکت Frotline داده شده و شناورهای جدید تا سال 2033 میلادی تحت بیمۀ شرکت اعتبار ی و صادرات این کشور قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش، میانگین نرخ بهرۀ بین بانکی (LIBOR) و سود حاشیه و استهلاک سرمایۀ این وام 15 ساله است و برای تامین مالی هزینه های چهار فروند تانکر سوئزماکس و چهار فروند تانکر LR2 اعطا شده است.
این گزارش در ادامه به عملکرد مالی این شرکت بزرگ اشاره کرد و افزود: درآمد خالص Frontline در مقایسه با 62 میلیون دلار در سه ماه سوم سال 2015 میلادی به پنج میلیارد دلار در سه ماه سوم سال 2016 میلادی و درآمد عملیاتیِ شرکت در مجموع از 107 میلیون دلار به 157 میلیون دلار رسید.
بر همین اساس، درآمد خالص Frontline نیز طی 9 ماه گذشتۀ سال جاری میلادی در رقم 98 میلیون دلار ثابت ماند که خبر از افزایش ناچیزی در مقایسه با رقم 96 میلیون دلاری در مدت زمانِ مشابه سال گذشته می دهد. این درحالی است که درآمد عملیاتی شرکت در مدت زمان مذکور از 576 میلیون دلار در سال 2015 میلادی به 305 میلیون دلار در سال جاری میلادی کاهش یافت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار