۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

سومین روز تعطیلی بنادر مسافری هرمزگان/ تداوم فعالیت طوفان تا یکشنبه

با وجود کاهش سرعت باد و کاهش فعالیت سامانه جوی در استان هرمزگان، بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز همچنان در حالت تعطیلی به سر می‌برند.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۷۰۴۹۶
سومین روز تعطیلی بنادر مسافری هرمزگان/ تداوم فعالیت طوفان تا یکشنبهمدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در گفتگو با خبرنگار مانا در بندرعباس، گفت: از صبح روز گذشته، کلیه ترددهای مسافری در مسیر بندرعباس به جزایر قشم و هرمز متوقف شده و این وضعیت همچنان برای سومین روزادامه دارد.
محمد محسنی با اشاره به اینکه بر اساس داده‌های اعلام شده هواشناسی امروز تا حدودی از شدت فعالیت این سامانه کاسته می‌شود، خاطر نشان کرد: احتمال دارد عصر امروز تعدادی تردد مسافری، مخصوصا به مقصد جزیره هرمز انجام شود.
وی افزود: با این وجود، پیش‌بینی از سرگیری ترددها امکان‌پذیر نیست.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با بیان اینکه این سامانه از فردا فعالیت گسترده‌ تری را خواهد داشت، ادامه داد: بر اساس اعلام هواشناسی، سامانه جوی موجود تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.
محسنی با اشاره به اینکه هوای استان هرمزگان و بویژه بندرعباس تا کنون کمتر چنین شرایط پایداری را به خود دیده است، اضافه کرد: از فردا شاهد افزایش سرعت باد خواهیم بود که مانع ترددهای مسافری می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار