۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

مشکلات آماری بنادر کاهش می یابد

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از برگزاری دوره آموزشی سامانه های آماری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۰۴۹۴
مشکلات آماری بنادر کاهش می یابدبه گزارش مانا مهندس سیاوش رضوانی با اشاره به اینکه لازمه تحقق اهداف سازمانی وجود آمار دقیق و معتبر از عملکرد بخش های مختلف است،گفت: با توجه به اهمیت سامانه های آماری طراحی شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، این دوره آموزشی می تواند گام های مؤثری در جهت کاهش مشکلات آماری بنادر بردارد .
در ادامه محمدحسین صفری از کارشناسان اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را یکسان سازی آمار های منتشره از سوی بنادر در حوزه های مختلف عملیاتی برشمرد .
وی با اشاره به لزوم تجمیع اطلاعات آماری، بر ضرورت انتشار آمار از طریق سامانه های آمار و عملیات تأکیدکرد .
در ادامه روش های بهره برداری از سامانه های مونیتورینگ، آمار عملیات، Qlik view از سوی مدرسان اعزامی از اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی برای شرکت کنندگان تشریح شد .
شایان ذکر است دوره آموزشی سامانه های آماری با حضور مسئولان و کارشناسان ذیربط بنادر نوشهر، امیرآباد، فریدونکنار، انزلی و آستارا طی روزهای ۱ و ۲ آذرماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد.
برچسب ها: نوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار