۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

15 آذر؛ افتتاح پروژه های توریستی در جزیره قشم

پانزده آذر ماه امسال، چندین پروژه توریستی در جزیره قشم و نقاط مختلف ساحلی این جزیره به بهره برداری خواهد رسید.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۰۴۲۹
15 آذر؛ افتتاح پروژه های توریستی در جزیره قشم
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت گردشگری در جزیره قشم بسیار رضایت بخش است، گفت: پیک سفر به جزیره قشم هر ساله از آذر ماه تا نوروز است و انتظار می رود با پایان ماه صفر، شاهد ورود تعداد بیشتری گردشگر به جزیره قشم باشیم.                                                                                
فرزین حقدل با اشاره به اینکه هم اکنون ظرفیت 50 درصد از هتل های جزیره قشم تکمیل است، بیان کرد: به زودی این ظرفیت به طور کامل تکمیل خواهد شد.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: با افتتاح چند سایت گردشگری و توریستی جدید در جزیره از سوی سازمان منطقه آزاد قشم، پیش بینی می شود روند ورود گردشگران به جزیره در مقایسه با سالهای گذشته بیش از پیش افزایش یابد.
وی از افتتاح سایت توریستی گورزین شامل مجموعه اسکله جنگل حرا، سایت شترسواری، سایت اسب سواری، پیست موتوسواری و سافاری خبر داد.
حقدل در ادامه گفته های خود اذعان داشت: تکمیل فاز نخست اسکله تفریحی گورزین و ساماندهی تعاونی قایقداران این روستا با همکاری دهیاری و شورای اسلامی در راستای توسعه گردشگری جزیره قشم از ابتدای سال جاری صورت گرفته است.         
به گفته وی، اسکله گردشگری کندالوی قشم نیز که هم اکنون عملیات احداث و ساماندهی آن به اتمام رسیده است در تاریخ پانزدهم آذر ماه به بهره برداری می رسد تا به این ترتیب ظرفیت گشت های دریایی در جزیره قشم افزایش یابد و خدمات استاندارد در اسکله ارائه شود. 
وی همچنین از افتتاح کمپ پارک های جزیره قشم در آذر ماه خبر داد و اظهار داشت: زیرساخت کلی تمام این کمپ پارک ها هم اکنون آماده شده است.
معاون فرهنگی،اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: برخی از این کمپ پارک ها نیاز به ایجاد امکانات تکمیلی تری نیز دارند.
حقدل یکی از مهمترین اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم را در راستای ایجاد زیرساختهای گردشگری در جزیره قشم، احداث کمپ گردشگری در پارک های ساحلی جزیره عنوان کرد.                                                                     
به گفته این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم، بر این اساس 12 کمپ گردشگری تا پایان اسفند ماه به تدریج در نوار ساحلی جزیره قشم به بهره برداری خواهد رسید که تمام آنها با استفاده از اعتبارات سازمان منطقه آزاد قشم احداث شده اند.                                     
معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بیانات خود تاکید کرد: با بهره برداری از این کمپ های گردشگری، گردشگران نوروزی می توانند از خدمات آن بهره مند شوند و با آرامش بیشتری از سفر خود در جزیره لذت برند.                      
به گفته وی، در این کمپ های گردشگری، امکانات اولیه گردشگری نظیر سرویس های بهداشتی و مکان مناسب برای برپایی چادر وجود خواهد داشت و به این ترتیب با تمرکز گردشگران در مکان های در نظر گرفته شده از پراکندگی و بی نظمی جلوگیری به عمل خواهد آمد.                     
معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: پروژه های مذکور قرار است در تاریخ پانزدهم آذر ماه با حضور یکی از مقامات کشور به بهره برداری رسند.                                                                                        
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: بدون شک با افتتاح پروژه های مذکور، ظرفیت گردشگری و اقامتی در جزیره قشم افزایش خواهد یافت که همین به عنوان عامل مهمی در جذب بیشتر گردشگران به جزیره محسوب می شود.
برچسب ها: قشم
ارسال نظرات
آخرین اخبار