۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

پایه‌ سکوی مشعل فاز 13 پارس جنوبی بارگیری شد

پایه‌ سکوی مشعل فاز 13 میدان گازی پارس‌جنوبی در شرکت صدرای بوشهر ساخته و برای نصب در میدان گازی پارس جنوبی بارگیری شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۰۲۳۲
پایه‌ سکوی مشعل فاز 13 پارس جنوبی بارگیری شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا در بوشهر از بارگیری پایه سکوی مشعل فاز 13 پارس جنوبی از صدرای بوشهر خبرداد و اظهار داشت: پایه مشعل فاز 13 میدان گازی پارس جنوبی که در شرکت صدرای بوشهر ساخته شده، بارگیری شد.
علی زارعی با بیان اینکه صدرا از توانمندی بالایی در ساخت و نصب سکو برخوردار است تصریح کرد: این پایه به طول 70 متر و وزن 900 تن در کمتر از دو ماه در این شرکت به‌دست متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است.
مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا با بیان اینکه برای ساخت این پایه 2080 نفر روز ساعت کار شده است، افزود: این پایه سکوی پس از انتقال به میدان گازی پارس جنوبی در فاز 13 نصب می‌شود.
وی با بیان اینکه چهار سکوی دو فاز 22 و 24 پارس جنوبی در صدرای بوشهر در حال ساخت است، تصریح کرد: نخستین سکوی این فازها تا پایان امسال تکمیل و برای نصب به منطقه پارس جنوبی حمل می‌شود.
مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا افزود: علاوه بر سکوهای یاد شده چهار سکوی مربوط به فاز 13 پارس جنوبی و دو سکوی فازهای 17 و 18 پارس جنوبی و جکت‌ها و پایه‌های آن در شرکت صدرای بوشهر در حال ساخت است.
زارعی تاکید کرد: توانمندی متخصصان شرکت صدرا به‌گونه‌ای است که فناوری‌ کشتی‌سازی و سازه‌های دریایی بومی‌سازی کرده‌اند که اکنون با توانمندی در ساخت این تجهیزات با کمترین هزینه و مدت زمان کوتاه در آسیا و کشورهای منطقه خلیج فارس مورد توجه قرار دارد.
برچسب ها: سکوی گازی
ارسال نظرات
آخرین اخبار