۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

زیان سنگین در خط کشتیرانی کانتینری CSCL چین

خطوط حمل و نقل کانتینری چین موسوم به CSCL در 9 ماه نخست سال جاری میلادی علی رغم سوددهی در سه ماهۀ سوم، در وضعیت قرمز به سر می برد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۹۷۶
زیان سنگین در خط کشتیرانی کانتینری CSCL چینبه گزارش گروه بین الملل مانا، CSCL چین در بازۀ زمانی ژانویه- سپتامبر سال جاری میلادی زیان خالص و سنگین 635 میلیون یوانی را درحالی تجربه کرد که در مدت مشابه سال گذشته این رقم 255 میلیون ثبت شد.
بر اساس این گزارش، این زیان علی رغم سودده بودن شرکت در سه ماهۀ سوم سال 2016 میلادی (206 میلیون یوان) ثبت شد. افزون بر آن، شرکت در سه ماه سوم سال 2015 میلادی زیان یک میلیارد یوانی را تجربه کرد.
این گزارش افزود: درآمد شرکت در سه ماه سوم سال جاری میلادی 61 درصد به موجب رکود و بحران در بازار حمل و نقل کانتینری افت داشت.
این گزارش در ادامه ضمن اشاره به ادغام گروه حمل و نقل چین و گروه کاسکو برای ایجاد شرکت حمل و نقل کاسکوی چین گفت: این ادغام موجب شد تا خط حمل و نقل کانتینری چین از فعالیت اصلی خود در این بخش فاصله بگیرد و بیشتر تمرکز خود را به سمت خدمات مالی سوق دهد.
بر همین اساس، تمرکز این شرکت بر تجارت های لیزینگی متفاوت از لیزینگ شناور و کانتینر گرفته تا لیزینگ های مالی غیر کشتیرانی تغییر یافت.
این شرکت همچنین به شرکت توسعۀ حمل و نقل کاسکو تغییر نام داد تا بتواند فعالیت های جدیدی را که انجام می دهد پوشش دهد. اما نام جدید هنوز در گزارش مالی شرکت در سه ماه سوم سال جاری منعکس نشده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار