۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

کشتیرانی فرانسه سرویس دهی اش را ارتقا می دهد

کشتیرانی غول پیکر CMA CGM فرانسه در نظر دارد خط سرویس دهی اش موسوم به WAZZAN را ارتقا و خطوط سرویس دهی PHOEX و BEX را دوباره سازماندهی کند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۹۸۷۱
کشتیرانی فرانسه سرویس دهی اش را ارتقا می دهد
به گزارش گروه بین الملل مانا، کشتیرانی غول پیکر CMA CGM فرانسه در نظر دارد خط سرویس دهی اش موسوم به  WAZZAN را ارتقا و خطوط سرویس دهی PHOEX و BEX را ترمیم و سازماندهی کند.
پوشش بندری بهبود یافته خط سرویس دهی WAZZAN که بندر Morocco آفریقای شمالی را به آفریقای غربی متصل می کند ازهشتم نوامبر سال جاری میلادی فعالیتش را آغاز خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، با استفاده ازخط سرویس دهی ارتقا یافته WAZZAN، برای رسیدن شناورها از بندرDakar به بندر Casablanca پنج روز زمان نیاز است که نسبت به گذشته، ازمزیت صرفه جویی زمانی شش روزه برخورداراست.
ناگفته نماند، خط سرویس دهی WAZZAN با سه شناور با ظرفیت بیش از 1200 TEU فعالیت می کند.
علاوه براین، سومین خط کشتیرانی بزرگ دنیا تمایلی به ادغام موقتی خط سرویس دهی PHOEX و BEX در مسیر تجاری مدیترانه شرقی-آسیا نیز ازخود نشان داده است.
لازم به ذکر است، دو خطوط سرویس دهی ادغام شده، بنادربوسان (کره جنوبی)، شانگهای، نینگبو و Chiwan (چین)، بندرKelang (مالزی)، Trieste( ایتالیا) ،Avilar (ترکیه)، Constanza ( رومانی)، Odessa (اکراین)، پیرائوس (یونان) و بندر Kelang پوسان را در برمی گیرند.
برچسب ها: CMA CGM فرانسه
ارسال نظرات
آخرین اخبار