۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

تایدواتر آمریکا از طلبکاران مهلت گرفت

شرکت مالک شناورهای فراساحلی تایدواتر آمریکا توانست برای پرداخت بدهی های خود به طلبکاران و صاحبان اوراق قرضه پیش از الزام اجرایی شدن فصل 11 ورشکستگی، به مدت سه هفته مهلت بگیرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۸۵۳
تایدواتر آمریکا از طلبکاران مهلت گرفتبه گزارش گروه بین الملل مانا، تایدواتر آمریکا که چندیست با طلبکاران خود وارد مذاکره شده است در نهایت توانست از آنان یک مهلت سه هفته ای برای پرداخت بدهی ها بگیرد.
بر اساس این گزارش، شرکتِ پیشتاز در صنعت فراساحل بیش از 300 فروند شناور شامل شناورهای AHTS، PSV، قایق های خدمه و نوع خاصی از شناورهای OSV را در ناوگان خود جای داده است.
این گزارش در ادامه به درآمد تایدواتر از بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: نزدیک به 60 درصد از درآمد تایدواتر از فعالیت های مربوط به حفاری حاصل می شود و 40 درصد آن از دیگر فعالیت های غیرحفاری مانند ساخت و تولید شناورهای فراساحلی است.
تایدواتر در خصوص وضعیت فعلی خود گفت: با وجود تلاشِ شرکت مبنی بر عمل به تعهداتش، امکان تغییر شرایط و ایجاد شرایط جدید از سوی همۀ طلبکارن و صاحبان اوراق قرضه تنها در صورتی امکان پذیر است که مفاد آن مطابق با فصل 11 قوانین ورشکستگی بین المللی باشد.
گفتنی است، تایدواتر در سه ماهۀ نخست سال جاری میلادی شاهد ضرر خالص 90 میلیون دلاری از 168 میلیون دلار درآمد بود. این درحالیست که در مدت زمان مشابه سال گذشتۀ میلادی، از 305 میلیون دلار درآمد 15 میلیون دلار آن زیان خالص بود. افزون بر آن، در سه ماهۀ دوم نیز زیان شرکت از درآمد 184 میلیون دلاری به 82 میلیون دلار رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار