۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

مقامات بندری هلند به ایران می آیند

وزیر زیرساخت و محیط زیست هلند با هدف توسعۀ بندری و تکنولوژی دریایی به همراه نمایندگانی از شرکت های مختلف این کشور در بازۀ زمانی 2-7 آبان ماه سال جاری (23 تا 28 ماه اکتبر 2016 میلادی) در ایران حاضر می شوند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۷۵۲
مقامات بندری هلند به ایران می آیندبه گزارش گروه بین الملل مانا، وزیر زیرساخت و محیط زیست هلند و نمایندگان تجاری شرکت های هلندی پس از دیدار با همتایان ایرانی خود در تهران در سفر بعدی خود به بندرعباس از این شهر نیز بازدید خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، ایران تصمیم دارد در سال های آتی در بخش های مربوط به توسعۀ بندری شامل توسعۀ بندر چابهار واقع در نزدیکی مرز پاکستان و بندر عباس سرمایه گذاری کند.
بر همین اساس، وزیر زیرساخت و محیط زیست هلند- Melanie Schultz- گفت: پس از گذشت 10 سال که امکان همکاری بین کشورهای غربی و ایران فراهم نبود، در حال حاضر ایران نیاز مبرمی به دانش و محصولات در زمینه هایی دارد که هلند در آن پیشتاز است. از این رو، شرکت های دیگر هلندی نیز پیشنهادهای ویژه ای در بخش بنادر و لجستیک برای همکاری با ایران دارند.
این گزارش در پایان افزود: در سال 2015 میلادی و به دنبال توافق هسته ای، ایران از تحریم های اقتصادی خارج شد که متعاقباً درخواست دولت هلند برای ایجاد روابط اقتصادی با ایران را به همراه داشت.
لازم به ذکر است، در این سفر وزیر هلند را شرکت بین المللی پیمانکاریِ BAM، کشتی سازی Damen، بندر روتردام، شرکت ساخت و تعمیر زیرساخت های دریایی Royal Boskails Westminster، شرکت فناوری فراساحلی Royal IHC، موسسۀ تحقیقاتی دریایی STC Greop، شرکت پیمانکاری لایروبی Van Oord و آژانس مهندسی و مشاورۀ Witteveen+Bos همراهی می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار