۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
تا پایان سال؛

پنج هتل پنج ستاره در جزیره کیش افتتاح می شود

رئیس جامعه هتلداران کیش از افتتاح پنج هتل جدید پنج ستاره در جزیره کیش تا پایان سال جاری خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۹۵۳۸
پنج هتل پنج ستاره در جزیره کیش افتتاح می شودرئیس جامعه هتلداران جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: امسال شاهد رشد گردشگری قابل توجهی در جزیره کیش بوده ایم که امید می رود این روند رو به رشد تا پایان سال بیشتر نیز شود.                                                             
مسیح الله صفا افزود: جشنواره تابستانی کیش امسال پررونق تر از سالهای گذشته برگزار شد که دلیل آن مدیریت جامع سازمان منطقه آزاد کیش بود.
به گفته وی، کنترل نرخ واحدهای خدماتی و پذیرایی و نیز ثابت ماندن نرخ بلیت هواپیما یکی ازمهمترین جنبه های مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش در تابستان امسال محسوب می شود.                                                                 
وی خاطرنشان ساخت: امسال همچنین شاهد حمایت برند های بسیار معتبر از گردشگری کیش بودیم و جوایز ارزنده ای از سوی آنها به گردشگران ورودی به کیش اعطا شد.                                                                         
وی با اشاره به اینکه هم اکنون اندکی شاهد رکود گردشگر در کیش در مقایسه با تابستان هستیم، بیان کرد: دلیل این امر به بازگشایی مدارس مربوط می شود.
این فعال بخش خصوصی اذعان داشت: با این وجود در ایام تعطیلات دهه محرم نیز تقاضا برای اقامت گردشگران در کیش بسیار زیاد بود.
صفا تصریح کرد: انتظار می رود به تدریج شاهد رونق گردشگری در جزیره کیش با مساعد شدن شرایط آب و هوایی باشیم.
به گفته وی، ورود گردشگران به جزیره کیش از آذر ماه به اوج خود خواهد رسید و این وضعیت تا پایان نوروز ماه ادامه خواهد داشت.
رئیس جامعه هتلداران کیش بیان داشت: گردشگران ورودی به کیش تمایل زیادی برای استفاده از تفریحات دریایی دارند که این امر درسالهای اخیر بیشتر شده است.                                                                         
وی با اشاره به اینکه متقاضیان استفاده از کلوپ هایی دریایی بسیار زیاد هستند، اظهار داشت: در این کلوپ های دریایی انواع ورزش های آبی با قیمت مناسب تر از سالهای گذشته به گردشگران ارائه می شود.                                                                   
صفا در ادامه به کاهش نرخ هتل های جزیره کیش اشاره کرد و گفت: کاهش نرخ هتل ها بر اساس اعلام معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و جامعه هتلداران کیش صورت گرفته که خوشبختانه در این زمینه شاهد همکاری تنگاتنگ مدیران هتلهای کیش بودیم.
وی تاکید کرد: کاهش نرخ هتلهای جزیره کیش که همچنان نیز ادامه خواهد داشت، تاثیر بسیار زیادی در جذب بیشتر گردشگران داشته است.
به گفته این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری جزیره کیش، در حال حاضر 44 هتل در جزیره کیش در قالب هتل های سه ستاره و پنج ستاره به گردشگران ورودی به جزیره خدمات رسانی می کنند.                                                         
وی با اشاره به اینکه هم اکنون پنج واحد هتل در جزیره کیش در حال گذراندن مراحل پایانی احداث و تجهیز هستند، بیان کرد: به طور قطع دو واحد از این هتل ها به زودی به بهره برداری خواهد رسید.                                                                                                
صفا اظهار امیدواری کرد: سه هتل دیگر نیز تا پایان سال جاری با تجهیزات مدرن و کامل به بهره برداری رسند.
رئیس جامعه هتلداران کیش بیان داشت: تمام این پنج هتلی که قرار است به زودی افتتاح شوند، هتل های پنج ستاره خواهند بود.
وی تاکید کرد: با افتتاح این هتل های جدید تعداد هتل های جزیره کیش به 49 هتل افزایش خواهد یافت که همین امر در مجموع باعث افزایش ظرفیت خدمات گردشگری درجزیره کیش خواهد شد.
برچسب ها: هتل دریایی کیش
ارسال نظرات
آخرین اخبار