۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

آتش‌سوزی در یک کارگاه قایق‌سازی

بخشدار مرکزی قشم از حادثه آتش‌سوزی کارگاه قایق‌سازی از نوع فایبر‌گلاس در روستای رمکان قشم خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۹۵۲۰
آتش‌سوزی در یک کارگاه قایق‌سازی به گزارش مانا، بخشدار مرکزی قشم در این ارتباط اظهار کرد: علت این آتش‌سوزی و میزان خسارت وارد شده در دست بررسی است.
میرهاشم ضمن تشریح جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 14 روز گذشته(جمعه) در روستای رمکان از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم، یک کارگاه قایق‌سازی از نوع فایبر‌گلاس دچار حریق شد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اطفاء این حریق، خاطرنشان کرد: ماموران آتش‌نشانی دهیاری روستای رمکان بلافاصله برای جلوگیری از گسترش آتش در محل حاضر و از ماموران ایستگاه‌های روستای زیرانگ، سوزا و درگهان درخواست کمک می‌کند و با حضور به موقع آتش تحت کنترل قرار گرفت.
بخشدار بخش مرکزی قشم با بیان اینکه در این آتش‌سوزی هیچ حادثه جانی رخ نداده است ادامه داد: در این حادثه سه قایق از جنس فایبرگلاس و دو قایق از نوع تشت کاملا در آتش سوخت ولی تعدادی از قایق‌های ساخته شده با کمک مردم به خارج از محل حادثه هدایت و از آتش گرفتن آن‌ها جلوگیری شد.
خواستار خاطرنشان کرد: از سرایت آتش به انبار کارگاه قایق‌سازی، منازل مسکونی و باغ مجاور محل حادثه جلوگیری به عمل آمد و به‌صورت کامل اطفای حریق انجام شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار