۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

گردوغبار در مناطق ساحلی خوزستان فروکش کرد

پس از چند روز آلودگی هوا و توقف فعالیت شناورها به دلیل ورود گردو غبار به مناطق ساحلی خوزستان، فعالیت صدها شناور صیادی از سر گرفته شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۶۹۳۹۴
گردوغبار در مناطق ساحلی خوزستان فروکش کرد
به گزارش خبرنگار مانا، هوای مناطق ساحلی خوزستان با استقرار هوای خنک در وضعیت سالم قرار گرفت و ساکنان این مناطق زندگی عادی خود را از سرگرفتند.
مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: براساس تجزیه و تحلیل نقشه های هواشناسی، وضعیت جوی مناطق ساحلی آرام  و بدون پدیده است.
کوروش بهادری افزود: پس از چند روز از وضعیت نامساعد جوی در مناطق ساحلی خوزستان ناشی از پدیده گردو خاک که از متاثر از بیابان های جنوبی عراق بود وضعیت به حالت عادی بازگشته است.
وی گفت: از امروز شنبه شاهد افزایش نسبی دما در مناطق ساحلی خوزستان خواهیم بود.
وی وضعیت آبهای شمال غرب خلیج فارس را آرام و بدون پدیده بیان کرد و گفت: در پی آرامش در آبهای شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی خوزستان، صدها فروند شناور و قایق صیادی سفرهای دریایی خود را از سرگرفتند.
در چند روز گذشته شناورهای سبک صیادی به علت شرایط نامساعد جوی و مواج شدن آبهای شمال غرب خلیج فارس از فعالیت بازماندند و نتوانستند به دریا بروند.
درسال جاری مناطق ساحلی خوزستان با پدیده گرد وخاک و مواج شدن آبهای خلیج فارس روبرو بوده است که همین امر سبب اختلال از تردد شناورهای تجاری و صیادی شده بود. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار