۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

احتمال خرید دارایی های بندری هانجین از سوی کاسکو

شرکت کشتیرانی کاسکو چین از خرید احتمالی دارایی های بندری شرکت کشتیرانی هانجین کرۀ جنوبی شامل ترمینال ها و واحدهای لجستیکی خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۲۰۷
احتمال خرید دارایی های بندری هانجین از سوی کاسکوبه گزارش گروه بین الملل مانا، رئیس شرکت کشتیرانی کاسکو گفت: با وجود فرصت های پیش آمده و توقیف شناورهای کانتینری هانجین از سوی طلبکاران امکان خرید دارایی های بندری شرکت کشتیرانی هانجین از سوی کاسکو درحالی وجود دارد که این شرکت شناورهای کانتینری را خریداری نخواهد کرد.
بر اساس این گزارش، کشتیرانی هانجین 12 ترمینال اختصاصی و دو مرکز لجستیکی فعال در سطح جهانی دارد که در سال 10 میلیون TEU کانتینر در آن جابه جا می شود.
رئیس کاسکو اعلام نکرد که هدف آن خرید کدام یک از دارایی های بندری شرکت هانجین است.
در ادامۀ این گزارش، رئیس بخش تحقیقات و توسعه موسسۀ بین المللی دریایی شانگهای (SISI) گفت: کشتیرانی کاسکو می خواهد بیشترین بهره را از ظرفیت ناوگان خود ببرد و این درحالیست که با عرضۀ بیش از حد تناژ دست و پنجه نرم می کند.
بر همین اساس، SISI گفت: خرید شناورهای توقیف شدۀ هانجین با قیمت های استثنایی فرصت نادری است که برای شرکت کشتیرانی کاسکو به وجود آمده، اما کاسکو به دلیل نگرانی در خصوص افزایش تناژ ناوگان خود از خرید آنها سر باز میزند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار