۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

مرسک مولر دانمارک تجزیه می شود

بزرگترین شرکت حمل و نقل کانتینری جهان موسوم به AP Moller-Maersk قرار است برای نیل به اهداف استراتژیک خود به دو بخش «حمل و نقل ترکیبی و لجستیک» و «نفت و انرژی» تجزیه شود.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۰۹۴
مرسک مولر دانمارک تجزیه می شودبه گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت مرسک مولر دانمارک بدنبال اخراج مدیر آن و برای دستیابی به اهداف استراتژیکی خود که در تاریخ 23 ماه ژوئن سال جاری میلادی مطرح شد؛ تصمیم بر تجزیۀ این شرکت به دو بخش تخصصی گرفت.
بر همین اساس، مدیر شرکت حمل و نقل کانتینری دانمارک دربارۀ تجزیۀ این شرکت گفت: تجزیه شرکت به دو واحد مجزای «حمل و نقل ترکیبی و لجستیک» و «نفت و انرژی» موجب تمرکز بیشتر بر هر یک از بازارهای مذکور می گردد.
بر اساس این گزارش، مرسک مولر گفت: با توجه به جایگاه ویژۀ این شرکت در حمل و نقل کانتینری و عملیات بندری، جایگاه اساسی آن در مدیریتِ زنجیرۀ تامین و ارسال بار، تجزیۀ آن به دو واحد «حمل و نقل ترکیبی و لجستیک» و «نفت و انرژی» جایگاه حاضر آن را به موجب ارائۀ محصولات جدید، خدمات دیجیتالی و خدمات به مشتریان با کیفیت برتر تقویت می کند.
بر همین اساس، گروه حمل و نقل ترکیبی و لجستیک شرکت های تابعۀ خط مرسک، ترمینال های APM، Damco، Svitzer و گروه کانتینری مرسک را بعنوان یک شرکت مستقل و با عناوین مختلف تجاری ترکیب می کند.
از سوی دیگر، واحد انرژی نیز شرکت های نفت، حفاری، خدمات تامین و تانکرهای مرسک را دربرمی گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار