۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

دی پی ورلد لندن خط کشتیرانی راه اندازی می کند

ترمینال اپراتور دی پی ورلد در بندر Gateway لندن از راه اندازی سرویس مستقیم از بریتانیا به استرالیا با همکاری مشترک شرکت های کشتیرانی CMA CGM فرانسه و هاپاگ لوید آلمان خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۰۰۸
دی پی ورلد لندن خط کشتیرانی راه اندازی می کندبه گزارش گروه بین الملل مانا، ترمینال اپراتور دی پی ورلد در بندر لندن از ماه ژانویۀ سال جاری میلادی شاهد ارائۀ خدمات در خط جدید ترکیبیِ موسوم به NEMO/EAX خواهد بود. شناورهای خط NEMO فرانسه در مسیر اقیانوس مدیترانه و اروپای شمالی و خط EAX آلمان در مسیر اروپا و استرالیا تردد خواهند داشت.
بر اساس این گزارش، خدمات بندری نه تنها در چهار شهر استرالیا انجام خواهد پذیرفت و شناورها در بنادر آن پهلوگیری می کنند، بلکه این سرویس روابط مستقیمِ گسترده تری را بین بندر Gateway لندن با سنگاپور، مالزی، هند، سریلانکا، مصر، مالتا و ایتالیا پوشش می دهد.
بر همین اساس، شناورها از استرالیا به بنادر Fremantle، ملبورن، سیدنی، Adelaide استرالیا، سنگاپور، Klang مالزی، Chennai هند، Colombo سریلانکا، Cochin هند، Damietta مصر، مالتا، Salerno ایتالیا و Gateway لندن در خط کشتیرانی NEMO/ EAX تردد دارند و از بندر Gateway لندن در لنگرگاه روتردام هلند، هامبورگ، Le Havre و Fos Sur Mer فرانسه، ژنوا ایتالیا، Dameitta، Pointe Des Galets و Fremantle پهلو می گیرند.
این گزارش در ادامه و با اشاره به بندر Gateway لندن بعنوان اولین بندری که خدمات مستقیم کشتیرانی به استرالیا را ارائه می دهد، افزود: این خدمات با هدف افزایش ارتباط بندر بریتانیا به مدیترانه و گشودن بازار جدید برای مشتریان در دی پی ورلد لندن و منطقۀ لجستیکی همجوار آن ارائه می شود.
مدیر تجاری بندر Gateway لندن در این رابطه گفت: شرایط آب و هوایی بی نظیر، زمان گردش پایدار مبادلات، بهره وری بالای شناورها و ارائۀ خدمات عالی برای مشتریان همگی از جمله عواملی هستند که خدمات سریع، ایمن و قابل اعتمادی را در اختیار آنان می گذارد.
مدیر عامل هاپاگ لوید نیز با اشاره به اپراتور دی پی ورلد در بندر Gateway لندن گفت: این اپراتور دسترسی به خطوط ریلی و جاده ای را تسهیل می بخشد و زمان گردش پایدار برای مبادلات را به همراه دارد. این امر موجب می شود کارآیی عملیاتی بندر از آغاز نیز در سطح مطلوبی باشد.
شایان ذکر است، شناور موسوم به Rossini با ظرفیتی برابر پنج هزار و 782 TEU و متعلق به شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه اولین شناوری است که  در ماه ژانویه و در ترمینال اپراتور دی پی ورلد واقع در بندر Gateway لندن پهلو می گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار