۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

فعالان دریایی از خدمات بیمه بین المللی بهره مند می شوند

مدیر دفتر همکاری های مشترک موسسه رده بندی ایرانیان گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسه متخصص و فعال در عرصه بین المللی صنعت بیمه، امکان استفاده از خدمات بیمه های بین المللی با کلاس موسسه رده بندی ایرانیان ICS فراهم شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۸۹۳۶
فعالان دریایی از خدمات بیمه بین المللی بهره مند می شوند
تیمسار بهمن فرهنگ دوست در گفتگو با خبرنگارمانا با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسه بین المللی صنعت بیمه گفت: موسسه رده بندی ایرانیان که در امر رده بندی کشتی ها و بازرسی های صنعتی و در صنایع دریایی، نفت و گاز و پتروشیمی، بازرسی های تضمین عملیات دریایی و غیره فعالیت دارد توانسته است روند همکاری های جدید بین المللی را در عرصه فعالیت های دریایی و صنایع نفت و گاز با همتایان خارجی معتبر با مبادله تفاهمنامه های همکاری دو یا سه جانبه پایه ریزی کند. 
وی افزود: دراین راستا موسسه رده بندی ایرانیان موفق به امضا و مبادله موافقتنامه سه جانبه یک موسسه متخصص و فعال بین المللی صنعت بیمه و همچنین ایجاد دفترنمایندگی انحصاری این موسسه در ایران شد.
مدیر دفتر همکاری های مشترک موسسه رده بندی ایرانیان خاطر نشان کرد: بر پایه این قرارداد همکاری، زمینه ارائه خدمات بیمه ای با بهره گیری از موسسات بین المللی معتبر بیمه های صنعتی، بویژه موسسات بیمه ای انگلستان در زمینه های مختلف، با کلاس موسسه رده بندی ایرانیان فراهم شده است.
وی با اشاره به انواع خدمات این موسسه اذعان داشت: موسسه مذکور پل ارتباطی اصلی با بازار بیمه ای لویدز “LIOYDS OF LONDON MARKET” است که از سوی شبکه بین المللی گسترده خود، خدمات مورد نیاز فعالان اقتصادی و صنعتی را ارائه می کند. این موسسه ارائه دهنده خدماتی چون صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در حوزه انرژی، هواپیما ومسئولیت های مدنی اداره امور فرودگاهها در حوزه هوایی و بدنه و ماشین آلات، حمایت و نفرات، کشتی های کوچک، حوادث و صدمات ضروری، ابنیه و خسارات، مراقبت های سلامتی ـ هزینه های پزشکی، سفر و کمک های اضطراری، اعتبارات، تضمین ها و ضمانت نامه ها در حوزه دریایی است .
فرهنگ دوست با اشاره به امکانات ایجاد شده اظهار کرد: علاقه مندان، ذینفعان، فعالان اقتصادی و صنعتی و همچنین فعلان حوزه خدمات بیمه ای می توانند جهت آگاهی از جزئیات این امکانات و روند بهره مندی از این خدمات بیمه ای بین المللی با دفتر همکاری های مشترک موسسه ارتباط برقرار کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار