۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

نخست وزیر فرانسه از کشتیرانی CMA CGM بازدید کرد

نخست وزیری فرانسه به همراه «وزیر مسکن و زیستگاه پایدار» این کشور و گروهی دیگر از مقامات محلیِ عالی رتبه در دفتر اصلی گروه کشتیرانی CMA CGM فرانسه حاضر شدند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۸۸۳۰
نخست وزیر فرانسه از کشتیرانی CMA CGM بازدید کردبه گزارش گروه بین الملل مانا، Manuel Valls نخست وزیر فرانسه در دیدار خود با رئیس شرکت کشتیرانی CMA CGM و مدیران ارشد پیرامون صنعت دریانوردی، تجارت جهانی و نقش حیاتیِ این شرکت در اقتصادِ جهانی و شهر مارسی فرانسه به بحث نشستند.
بر اساس این گزارش، کشتیرانی CMA CGM در سال 2015 میلادی ترانسفر بالغ بر 6.5 میلیون تن از کالاهای فرانسه را به اقصی نقاط دنیا بر عهده داشته و بعنوان بزرگترین شرکت استخدام کنندۀ خصوصیِ فرانسه استخدام بیش از چهار هزار و 500 نفر در فرانسه و دو هزار 400 نفر در مارسی را ثبت کرده است.
در ادامۀ این دیدار، مدیر شرکت فرانسوی در خصوص عملکرد اقتصادی شرکت توضیحاتی داد. بر این اساس، خرید سهام شرکت NOL سنگاپور که بیشترین خرید در دهۀ اخیربوده است، راه اندازی ائتلاف Ocean Alliance در ماه آوریل 2017 میلادی که ائتلافی تجاریِ و استراتژیک برای صنعت حمل و نقل دریایی در سطح جهانی محسوب می شود و ارائۀ طرحی جامع برای توسعۀ عملکرد صحیح شرکت تاثیر چشمگیر این شرکت کشتیرانی را در اقتصاد جهانی نشان می دهد.
در پایان این دیدار، نمایندگان وزرا ضمن بازدید از مرکز پشتیبانی و ناوگان دریایی CMA CGM گفتند: این مرکز کنترل، اطلاعات دقیقی را در خصوص دریانوردی، اطلاعات آب و هوایی و جغرافیایی شناورهای CMA CGM در اختیار می گذارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار