۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

آشنایی دانشجویان دافوس با آخرین دستاوردهای بندری

دانشجویان دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب دافوس ارتش جمهوری اسلامی در بازدید از بندر شهید رجایی با آخرین دستاوردهای متخصصان حوزه دریایی و بندری کشور آشنا ودر جریان جدیدترین وضعیت عملیاتی بزرگترین بندر تجاری قرار گرفتند.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۸۸۰۲
آشنایی دانشجویان دافوس با آخرین دستاوردهای بندری
به گزارش مانا،31 نفر از اساتید و دانشجویان دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب دافوس ارتش جمهوری اسلامی به منظور آشنایی با ظرفیت های بندری و دریایی از مجتمع بندری شهید رجایی بازدید کردند.
کارشناسان بندر شهید رجایی به سوالات مطرح شده از سوی دانشجویان دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب دافوس ارتش جمهوری اسلامی در خصوص طرح های توسعه بندر شهید رجایی، راهکارهای ارتقای جایگاه این بندر در سطح بنادر جهان، نحوه پایش تردد کشتی های تجاری در آبهای خلیج فارس و... پاسخ گفتند.
بر اساس این گزارش دانشجویان دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب دافوس ارتش جمهوری اسلامی در ادامه حضور خود در دروازه طلایی اقتصاد ایران، در نشستی مشترک با کارشناسان بندر شهید رجایی با آخرین دستاوردهای متخصصان حوزه دریایی و بندری کشور آشنا شدند و در جریان جدیدترین وضعیت عملیاتی بزرگترین بندر تجاری قرار گرفتند. 
اراضی پشتیبانی، ترمینال های 1 و 2 کانتینری، ترمینال های جنرال کارگو (کالاهای متفرقه و عمومی)، اراضی 200 هکتاری و بندر نفتی خلیج فارس از جمله بخش هایی بود که مورد بازدید این هیئت قرار گرفت.
شایان ذکر است بازدید از یک فروند کشتی جنرال کارگو متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه این گروه در بازدید یک روزه بود. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار